Jaha, vaknat natt två nu av mardrömmar Jag blir så jäkla less
Hata mardrömmar! Hoppas du kan somna om och sova lugnt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack
Vilka kurser tror du mer att jag skulle tjäna mest på att läsa för att få ett så brett yrkesval att välja mellan när jag är färdig? Svenska B och Engelska B är rätt självklart samt dom kärnämnen jag behöver och inte har.
Men sen finns det ju en del att välja fritt mellan. Fick en lista att välja mellan. Måste kolla utbudet!
Blir peppad bara av att skriva om det
Fy fan, ve Exakt vad du menar. Har haft mardrömmar i många år. Ett rent helvete.Jaha, vaknat natt två nu av mardrömmar Jag blir så jäkla less
Nä. Hen tjatar bara om min övervikt. Tar aldrig upp magenDet borde din dietist kunna hjälpa till med.
Har du testat FODMAP diet?
Nä. Har ingen hjälp. Haft problem med magen i över 20 år nuMen någon hjälp måste du få. Magmedicinen du har idag hjälper ju inte så du måste testa något annat. Kan du inte boka tid till läkaren om just detta med magen? Eller om det inte finns hjälp att hämta därifrån så prova olika saker. En grej åt gången så att magen hinner vänja sig. Och du vet då vad som funkar och vad som triggar magbesvären.
Är inte bra att ha sådana besvär under så lång tid.
Finns det ingen som kan hjälpa dig?
Ja. Tog ett tag innan jag hittade rätt fodertillskott till honomJobbigt
Får mardrömmar av min ena antidepressivaFy fan, ve Exakt vad du menar. Har haft mardrömmar i många år. Ett rent helvete.
Har du bett dietisten om hjälp med det? Fodmaps ska de ha koll på. Annars finns det recept och menyer för det på nätet, sök på fodmaps receptNä. Hen tjatar bara om min övervikt. Tar aldrig upp magen
Ja därför jag sökte dietistenHar du bett dietisten om hjälp med det? Fodmaps ska de ha koll på. Annars finns det recept och menyer för det på nätet, sök på fodmaps recept
Ja jag har slitit mitt hår i jakten på ett sätt att få i min mer vatten. Igår fick han prova en annan typ av mash och den slukade han så jag köper en säck sånt och hoppas att jag äntligen hittat rätt.Ja. Tog ett tag innan jag hittade rätt fodertillskott till honom
Min drack alltid dåligt så det fick bli betfor och äppeljos i vattenhinkarna. Fick ta ut vetten många gånger för dropp pga uttorkningJa jag har slitit mitt hår i jakten på ett sätt att få i min mer vatten. Igår fick han prova en annan typ av mash och den slukade han så jag köper en säck sånt och hoppas att jag äntligen hittat rätt.
Isåfall är personen dåligt påläst om hur viktig en fungerande tarmflora är för en positiv påverkan på vikten.Nä. Hen tjatar bara om min övervikt. Tar aldrig upp magen
Isåfall är personen dåligt påläst om hur viktig en fungerande tarmflora är för en positiv påverkan på vikten.