Snurrfian
Moderator
Ärsch då...Tro mig, det vill du inte ha
Jag skulle behöva baka tårtbottnar nu men det känns lite osäkert... Jag vill ju inte hälla salt istället för socker bara för att jag är trött...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ärsch då...Tro mig, det vill du inte ha
Det ska regna hela nästa vecka
Jag har min tredje semestervecka nästa veckaDå känns det ännu bättre att jag strök min semester nästa vecka
Jag har min tredje semestervecka nästa vecka
jag har precis vinkat av maken som åkte ambulans... Jag vaknade av en rejäl smäll och hittade maken liggandes på golvet, sen försökte han sätta sig upp och svimmade av igen två gånger och då ringde jag. Sen hann han pigga på sig lite innan ambulansen kom men de tyckte att det var lika bra att han följde med in.
Jag orkar inte med det här, inte sova en hel natt eftersom jag hela tiden ligger på helspänn om han ska upp, fixar han det, svimmar han? Har han svimmat på toan? Det är så sjukt dålig återkoppling från sjukvården. "Hör av dig om du blir sämre" så hör man av sig och då ska man till akuten och där vill de knappt veta av en, det är ju bara lite vätskebrist... och då vill inte maken höra av sig alls, "Det blir nog bättre"
Han hade en bra dag i lördags och sen har det gått utför igen..
Hur ska jag kunna somna igen? Och hur ska jag orka med morgondagen?
Varit ute på en promenadFunderar på att gå en promenad
jag har precis vinkat av maken som åkte ambulans... Jag vaknade av en rejäl smäll och hittade maken liggandes på golvet, sen försökte han sätta sig upp och svimmade av igen två gånger och då ringde jag. Sen hann han pigga på sig lite innan ambulansen kom men de tyckte att det var lika bra att han följde med in.
Jag orkar inte med det här, inte sova en hel natt eftersom jag hela tiden ligger på helspänn om han ska upp, fixar han det, svimmar han? Har han svimmat på toan? Det är så sjukt dålig återkoppling från sjukvården. "Hör av dig om du blir sämre" så hör man av sig och då ska man till akuten och där vill de knappt veta av en, det är ju bara lite vätskebrist... och då vill inte maken höra av sig alls, "Det blir nog bättre"
Han hade en bra dag i lördags och sen har det gått utför igen..
Hur ska jag kunna somna igen? Och hur ska jag orka med morgondagen?
Min ork börjar faktiskt ta slut nu...
Jag har sagt till sambon att vi kan gifta oss utomlands, ensamma på en strandBefinner oss i skogarna utanför Hudik. Idag är det bröllop. Min systerdotter ska gifta sig. När man ser allt farande fram och tillbaka så blir man tveksam till att man någonsin vill gå igenom det själv. Nästa vecka har sambon och jag varit förlovade i 20 år...
Men du, gå till tingsrätten och gör det juridiska bara ni? Snälla, tro mig, det blir så himla ännu mycket mer jobbigt om någon av er dör annars...Befinner oss i skogarna utanför Hudik. Idag är det bröllop. Min systerdotter ska gifta sig. När man ser allt farande fram och tillbaka så blir man tveksam till att man någonsin vill gå igenom det själv. Nästa vecka har sambon och jag varit förlovade i 20 år...
Vi har säkrat varandras framtid om det skulle hända.Men du, gå till tingsrätten och gör det juridiska bara ni? Snälla, tro mig, det blir så himla ännu mycket mer jobbigt om någon av er dör annars...
Bra, överallt? Tex så gäller inte villkoret i livförsäkringen om sambo som förmånstagare om man inte registrerat sig som sambo hos försäkringsbolaget...Vi har säkrat varandras framtid om det skulle hända.