JB lyser med sin totala frånvaro så jag bakar lite chokladsnitt, förutom det att måtten måste ha varit väldigt fel, så det blir katastrof och köket är en katastrof.
@Snurrfian håll ut, håll ut.
@Snurrfian håll ut, håll ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har han landat på akuten och väntar på läkare... och säger åt mig att sova.
Jag håller med honom,det blir inte bättre av att du med blir sjuk och du behöver sova innan han ringer o vill bli hämtad.Nu har han landat på akuten och väntar på läkare... och säger åt mig att sova.
Vad har du gjortOm du inte kan sova vill du ha några av mina helt katastrofala sk chokladsnitt, hur sjutton jag nu lyckades misslyckas med dem så grovt, eg brända utanpå, råa inuti och har flutit ihop till ett enda stort missfoster.
Ja tack !Om du inte kan sova vill du ha några av mina helt katastrofala sk chokladsnitt, hur sjutton jag nu lyckades misslyckas med dem så grovt, eg brända utanpå, råa inuti och har flutit ihop till ett enda stort missfoster.
Jag vet men jag är alldeles för uppe i varv för att sova. Adrenalinpåslaget ligger på fortfarande. .. Jag har försökt att titta på film för att koppla av men det går inge vidare...Jag håller med honom,det blir inte bättre av att du med blir sjuk och du behöver sova innan han ringer o vill bli hämtad.
jag har precis vinkat av maken som åkte ambulans... Jag vaknade av en rejäl smäll och hittade maken liggandes på golvet, sen försökte han sätta sig upp och svimmade av igen två gånger och då ringde jag. Sen hann han pigga på sig lite innan ambulansen kom men de tyckte att det var lika bra att han följde med in.
Jag orkar inte med det här, inte sova en hel natt eftersom jag hela tiden ligger på helspänn om han ska upp, fixar han det, svimmar han? Har han svimmat på toan? Det är så sjukt dålig återkoppling från sjukvården. "Hör av dig om du blir sämre" så hör man av sig och då ska man till akuten och där vill de knappt veta av en, det är ju bara lite vätskebrist... och då vill inte maken höra av sig alls, "Det blir nog bättre"
Han hade en bra dag i lördags och sen har det gått utför igen..
Hur ska jag kunna somna igen? Och hur ska jag orka med morgondagen?
Wadköping och promenera längs med vattnet? Det är väl Open art i Örebro just nu så det kan vara roligt att gå och titta på. Karlslund är fint också men det är en bit från centrum så du kanske får åka buss.Jag ska försöka roa mig i Örebro några timmar medan bilen är på verkstan. Dessvärre vet jag inte vad jag ska hitta på. Några förslag?
Tack för tipsen! Lyckligtvis blev de klara med felsökningen på bilen betydligt snabbare än jag räknat med.Wadköping och promenera längs med vattnet? Det är väl Open art i Örebro just nu så det kan vara roligt att gå och titta på. Karlslund är fint också men det är en bit från centrum så du kanske får åka buss.
Jag skulle göra det för att slippa åka igen... Leta på ett cafe och unna dig en lyxfrukost!Tack för tipsen! Lyckligtvis blev de klara med felsökningen på bilen betydligt snabbare än jag räknat med.
Nu är då frågan; ska jag stanna kvar tills Elgiganten öppnar vid 10? Jag skulle nämligen behöva reklamera en produkt jag köpte för en vecka sedan.
Vad har du gjort
Ja tack!