Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag sover med stödstrumpor och kompressionsväst sedan åratal tillbaka. För att slippa sånt här.
Nu hjälper inte vanliga köpestrumpor längre, så vid nästa besök hos lymfterapeuten kommer jag att be henne om måttbeställda. jag har så långa underben att de slutar på halva vaden. Varken effektivt eller skönt.
Hur länge äter du kortisonet och går vikten tillbaka efteråt?
Jaha. Antar att viktökningen är rätt mycket vätska....
På tal om Facebook så har jag fått en vänförfrågan från en person som jag har en gemensam vän med och det är inte någon nära vän utan mer en person jag stöter på i lite olika sammanhang men vi träffas inte privat. Så nu är frågan om den som har skickat vänförfrågan har gjort det av misstag, tror att jag är någon annan eller så är det någon som jag inte kopplar att jag känner och borde tacka ja... I-lands problem av stora mått
Ridit med grannen (Aramis har äntligen fyra skor ), ätit falukorv med stuvade makaroner och duschat. Nu tänker jag åka till Vaggeryd för att sova på soffan där, börjar jobba 04.10.
Jag har lite svårt med det i och med att jag är rätt synlig i idrottslivet i staden, så jag har en hel del föräldrar, andra ledare osv som jag inte umgås med. Lite i kanten på politiken också, jag har tackat nej ett par gånger att stå på listan pga tidsbrist men snart ramlar jag nog dit.Jag blir (numera) bara vän med de jag umgås med.
Detta facebook.... suck. Så många oskrivna regler.Jag har lite svårt med det i och med att jag är rätt synlig i idrottslivet i staden, så jag har en hel del föräldrar, andra ledare osv som jag inte umgås med. Lite i kanten på politiken också, jag har tackat nej ett par gånger att stå på listan pga tidsbrist men snart ramlar jag nog dit.