Vad gör vi? - Kids Edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
1, 5 timme sov hon iallafall, dottern. Fast jag fick gå ut och vagga lite i mitten. Nu sitter hon på golvet och jag ligger i soffan bredvid. Hon har hela leksalslådan bredvid sig så hon kan nog vara nöjd en stund. Hon har snart snurrat 360° och ibland provar hon om hon kan gunga sig framåt :D blir nog en liten rumphasare istället för krypare det här :heart

Bifogade filer

• IMG_20220530_102417.webp
    IMG_20220530_102417.webp
    209 KB · Visningar: 56
"Vinprovningstur", det låter så himla lyxigt just nu... hoppas du har en toppenresa!

Ja det är väldigt tvära kast. Vi är dock några småbarnsföräldrar här som inte kan sluta prata om barn och ögonen bara glittrar på dem när de berättar om deras små. Det är fint ändå, här sitter vi i Toscana och dricker vin med utsikt över vinodlingarna och det bästa i livet är ändå att få snusa på huvudet på sin lilla.

Är hemma med dottern, sista dagen av vår ledighet :) Hon meddelade just att hon "kan bara äta slinky pasta" eftersom hon har en lös tand och inte kan tugga. Så vi ska göra tidig lunch nu och äta spaghetti. "Slinky pasta" betyder att den är halkig och lätt glider in i munnen. ^^

Hetsäter lunch, sen ska jag hämta sonen på förskolan och åka till sjukhuset för en rutinkoll. Hoppas att han hunnit äta!

Jag och lilltjejen har varit hos min medryttarhäst och fixat, hon fick följa med eftersom jag är sjuk och ändå inte orkar rida. Hon somnade på vägen hem och fick sitta kvar i bilstolen, med dörren på glänt och babyvakt bredvid, medan jag äter lunch.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka