Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så onödigt att vara vaken på nätterna, men jag kör samma. Vaken sen 03… vaknade först 02, lyckades dock slumra om en sväng innan jag vaknade igen. Jag har dock inte riktigt något barn att skylla på, eller får väl skylla på barnen i magen som ger mig foglossning och ont i ryggenLigger vaken sen två timmar eftersom bebisen somnade om men inte jag
Samma här inatt..Ligger vaken sen två timmar eftersom bebisen somnade om men inte jag
Maken är borta så jag och barnen har filmkväll i vår säng Bebisen har ammat till sömns, treåringen somnade nyss bredvid mig och jag och stora tjejen fortsätter titta. Jättemysigt avslut på en aktiv dag med ridskola och kompislek.
Oh, jag minns det som igår Fasiken va skönt det är att vara smidig igen!Mysigt det låter!
Jag försökte mig på något liknande. Sambon är också borta så barnen fick ligga i vår säng och kolla på film. Jag låg i mitten men som höggravid var det extremt trångt och jag kände mig mest otymplig De somnade i alla fall nöjda och jag lyckades på något sätt kravla mig upp