Ja och så samlas de här på sydkusten inför den långa och krävande blåsningen över havet. Inte konstigt att de hamnar i vår hage, det gör gässen med!Det är som flyttfåglar. De kommer på våren och flyger bort till varmare på hösten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja och så samlas de här på sydkusten inför den långa och krävande blåsningen över havet. Inte konstigt att de hamnar i vår hage, det gör gässen med!Det är som flyttfåglar. De kommer på våren och flyger bort till varmare på hösten
Önskar jag kunde få Dollys svans att växa sådär, den är bara för sorgligJag är så glad att jag tagit före bilder för att kunna se att något händer på hans pannlugg som han kliade av i somras pga myggbett på pannan.
Titta så fint! (Den högra är tagen idag)
Visa bifogad fil 132705
Halles svans växer som ogräs också. Men pannluggen tog lite tid faktiskt. Nu börjar det hända någotÖnskar jag kunde få Dollys svans att växa sådär, den är bara för sorglig
Nä Hästars metabolism tillverkar eget B-vitamin Endast hästar i Hård träning Kan behöva tillskott av B-vitamin.Halles svans växer som ogräs också. Men pannluggen tog lite tid faktiskt. Nu börjar det hända något
Jag ger b vitamin, men vet inte alls om det är det som hjälper att det växer fort.
Fascinerande hur seglivat detta med B-vitamin är. Vi har en i mitt stall också som ger B-vitamin och det spelar ingen roll att flera av oss försiktigt påpekat att det är som att elda för kråkorna, och vill man promt ge B-vit så är det bättre att be veterinären att ge det som spruta, men oh well, det är ju iaf inte skadligt på något sätt utöver ens egna plånbokNä Hästars metabolism tillverkar eget B-vitamin Endast hästar i Hård träning Kan behöva tillskott av B-vitamin.
En lyckad lobbyism av tillverkarna
JEPP! Folk i varenda stall jag har stått i ger B vitamin. Jag rullar lite med ögonen. Hästarna har ingen uträknat foderstat (bara jag och en annan som gör det). Men slänga på B vitamin gör folk HEEEELA tiden. Känns som exakt på tidigt 2000-tal ibland, folk lever kvar i det förflutna.Fascinerande hur seglivat detta med B-vitamin är. Vi har en i mitt stall också som ger B-vitamin och det spelar ingen roll att flera av oss försiktigt påpekat att det är som att elda för kråkorna, och vill man promt ge B-vit så är det bättre att be veterinären att ge det som spruta, men oh well, det är ju iaf inte skadligt på något sätt utöver ens egna plånbok
Jag blev glatt överraskad. Jag har gett lite b vitamin för att hjälpa till med päls och sånt. Men då behövs alltså inte detJEPP! Folk i varenda stall jag har stått i ger B vitamin. Jag rullar lite med ögonen. Hästarna har ingen uträknat foderstat (bara jag och en annan som gör det). Men slänga på B vitamin gör folk HEEEELA tiden. Känns som exakt på tidigt 2000-tal ibland, folk lever kvar i det förflutna.
Gört och ta bilder så vi andra som inte har nära till havet får sukta liteSitter och fnular på om man ska ta en utflykt till stranden med Elsa imorgon. Hon har aldrig sett havet så det hade varit intressant
Får isåfall hoppas att jag har lugnet och närvaron till det då jag kör själv med unghäst isåfallGört och ta bilder så vi andra som inte har nära till havet får sukta lite
Sätt en kamera på avstånd så fångar du hela spektaklet åt ossFår isåfall hoppas att jag har lugnet och närvaron till det då jag kör själv med unghäst isåfall
Laddar min goPro dåSätt en kamera på avstånd så fångar du hela spektaklet åt oss
Åhåååå väntar ivrigtLaddar min goPro då