Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejdå, jag har lärt mig att leva med det. Och medicin funkar bra för mig. Det är värre med bemötande som antyder att man inte kan fungera i vardagenaha låter jobbigt![]()
Nejdå, jag har lärt mig att leva med det. Och medicin funkar bra för mig. Det är värre med bemötande som antyder att man inte kan fungera i vardagen![]()
Tack!Av det man följt dina inlägg/trådar så tycker jag du verkar väldigt vettig och funktionell!
Men är väl som med allt mena jag har ju oftast lärt mig leva med min EDS förutom att jag blir lite förbannad då kroppen inte gör som jag vill![]()
Fast bara en av mina skador är hästrelaterade,bruten handled=halkskada, 4 brutna ben i foten=hundskada, diskbråck=byggande troligen och sist o minst men ondast det lilla benet i tumvecket som jag glömt namnet på (ropar på @CillaW )
Det finns tre typer av ADHD:Ren nyfikenhet, vad innebär ADHD-C?
@Trott Kan syJag hoppar rätt in i tråden. Jag försöker hitta denna klänning som inte är en kina kopia, jag behööööver den
![]()
Vart ska du?Nu smiter jag från jobbet. Ett besök hos farbror Blå står på schemat. Jag ska skaffa mitt livs första pass.