Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hoppar rätt in i tråden. Jag försöker hitta denna klänning som inte är en kina kopia, jag behööööver den :o

amazing-milada-brudklanning-.jpg

Nejdå, jag har lärt mig att leva med det. Och medicin funkar bra för mig. Det är värre med bemötande som antyder att man inte kan fungera i vardagen ;)

Av det man följt dina inlägg/trådar så tycker jag du verkar väldigt vettig och funktionell! :up:

Men är väl som med allt mena jag har ju oftast lärt mig leva med min EDS förutom att jag blir lite förbannad då kroppen inte gör som jag vill :angel:

Av det man följt dina inlägg/trådar så tycker jag du verkar väldigt vettig och funktionell! :up:

Men är väl som med allt mena jag har ju oftast lärt mig leva med min EDS förutom att jag blir lite förbannad då kroppen inte gör som jag vill :angel:
Tack!
Och EDS får man bli förbannad på, det är ett jävla skit rent ut sagt! :turd: :heart

Ren nyfikenhet, vad innebär ADHD-C?
Det finns tre typer av ADHD:
ADHD-I = predominately inattentive (huvudsakligen ouppmärksam,samma som ADD)
ADHD-H = predominately hyperactive (huvudsakligen hyperaktiv)
ADHD-C = combined (lika delar ouppmärksam och hyperaktiv)

Man kan ha hyperaktivitet även vid ADD men man är huvudsakligen ouppmärksam.

Mvh
*ADHD-I, huvudsakligen ouppmärksam* :p

Har fått typ 10 timmar sömn totalt den här veckan, låg och vände mig i sängen i sex timmar igår innan jag somnade.

Dagens symposium gick bra dock :up: I morgon tar vi en hyrbil till Gunung Gading för att kolla på natur och grodor ;)

Packat paket som ska skickas till lillasyster (eller ja, till pappa då), 2 t-shirt, 2 leggings, 1 par trosor, 2 linnen och en långärmad :) Slängde i en enfärgad grå mössa åt pappa och rengöringspads med påse till hans fru. Kändes lite taskigt att syrran skulle få så mycket :p Har inte hunnit äta nått, men får väl ta å göra det sen, vill hellre komma iväg och jobba så jag får komma hem nån gång.

Sitter på bussen till Gävle. Seger är ett måste idag. Annars är allt över. Känns allt i kroppen nu efter ca 300 mil....

Vädret skötte sig! :up:

Hopptränade med min unghäst som fyller 5 år imorgon, stor tjej :love:. Tränade, tränade och åter tränade på att lägga henne rätt till avståndspunkt vilket gick toppen en del av sprången och andra kommer vi för nära :o. Hon blir ganska het på hinder så det blir lite knepigt ibland med avståndet (hoppar 50 cm). Inte minst idag då jag flera gånger i anridning fick sätta mig ner lite för att hon gasar på :p. Hon ääälskar att hoppa och vi hopptränar (samma mängd som en pay and jump två rundor dvs ca 20-talet språng) varannan vecka så det blir för sällan kanske i hennes tycke :cool:. Men, men! Hur kul som helst hade vi och när vi kom rätt kändes det sååå bra! Även de felfria språng där hon hoppade lite väl stort, som sagt :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Bråkande hundar
  • Vad heter den här?

Hästrelaterat

Tillbaka