Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Yeeeh, två alternativa vägar hem och olyckor på bägge två med stor påverkan av trafiken
Sååå, vilken trafikkö ska man ställa sig i

Ibland blir jag så sjukt imponerad. När tåget är inställt delsträcka och en ersättningsbuss ska ta med sig folket så kan det ju faktiskt vara bra att vänta in tåget och inte bara dra :banghead:
Nästa buss kommer om 3,5 h, tror jag håller mig inne.

Tiden går så fort! Det är inte många skoldagar kvar för eleverna!:nailbiting:
Har två bedömningsuppgifter kvar för alla årskurser och de får jag verkligen klämma in nu på slutet!

Tiden går så fort! Det är inte många skoldagar kvar för eleverna!:nailbiting:
Har två bedömningsuppgifter kvar för alla årskurser och de får jag verkligen klämma in nu på slutet!
En kollega sa en gång att det man inte hunnit fram till påsklovet hinner man inte med efter heller.
Det stämmer rätt bra. Helskotta vad många dagar som bara försvinner med klämdagar, röda dagar, studiedagar mm

Sådär, fick traska ner till gården igen; till Gårdsbutiken :). Mamma skulle handla lite och ville ha sällskap; jag passade på att handla lite jag med :). Nu ska jag ta en promenad och sen blir det städning och steka lite pannkakor till kvällis och testa gårdsglassen jag bla köpte :).

Middag på G! Cowboysoppa och en bit bröd och sen kaffe på det! :)

Vad är cowboy-soppa?

KL

Har varit ute på långpromenad i solen med stallkompis och hästar. Sen glufsat i mig mat.
Har städat och fått fram mina nya mattor. Hunden far runt som en skållad iller och släpar framdelen alt rullar sig på dem. Eller jagar svansen som en vettvilling. Sötnöt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar

Hästrelaterat

Tillbaka