Oj oj oj, nu har jag skrivit på pappren till lånet, pengarna kommer imorrn. 
Känns lite vemodig, men å andra sidan kommer få en riktigt bra bil.
Känns lite vemodig, men å andra sidan kommer få en riktigt bra bil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det sol här iafRegnat, snöat och haglat till och från hela dan.
Blev att åka till Ica och hämta ut lite paket. Ett par skor och ett par ridbyxor (ska på turridning med min KP, OM det blir varmare någon gång). Sedan till Helping Hand och köpte 3 böcker. De har 3 för 2 denna vecka
Ska slösurfa och tvätta håret innan Bagges Hundar börjar. Sedan är det väl Tjockisarna på TLC kl 21?![]()
Nä. Har ett ställe med Baskirj, men det är en bit att åka dit. Nordsvenskar fanns det något också. Annars islänningar?Kul med turridning!Längesen jag turred nu...Nån speciell ras?
.
Tror det var norrut mot Gävle det fanns Basjkir. Måste bli runt en timmes resfärd tror jagJa islänningar är ju vanligastBasjkir, häftigt
. Här fast ja det är väl en timme bort, minst, men har vart där och ridit två gånger, på Shirehästar, det är en häftig upplevelse
![]()
För andra är det tvärtom.
Fast @vallhund syftar ju på att du skrev att resande ger mersmak. För vissa ger det inte mersmak om man har rest.Men man kan ju aldrig veta förrän man provat![]()
Fast @vallhund syftar ju på att du skrev att resande ger mersmak. För vissa ger det inte mersmak om man har rest.
Fast @vallhund syftar ju på att du skrev att resande ger mersmak. För vissa ger det inte mersmak om man har rest.
Jajamän, visst gjorde du det!Om du läser så skrev jag "kommer du nog...".
Jajamän, visst gjorde du det!Vissa saker behöver man dock inte testa för att veta att man inte ens kommer att få blodad tand om. Men vi är ju väldigt olika angående det såklart!
![]()
Mina föräldrar var globetrotters, jag föddes i en ryggsäck.Som tonåring o ung vuxen så fortsatte jag av bara farten, kände ju inte till något annat. Tog mig många, många år att landa i Sverige o lära mig svenska ordentligt o bli hemmastad här.Om du läser så skrev jag "kommer du nog...".
Jag känner ingen som INTE tycker om att resa, träffa nya människor, äta god mat, se andra kulturer, uppleva andra saker än det som är "hemma". Men visst, sådana finns ju, bara det att jag aldrig träffat ngn IRL.
Jag har vissa saker som jag faktiskt vet att jag inte kommer att tycka om trots att jag inte har testat dessa, ja!Ok så du menar att man VET att man inte gillar att resa innan man ens rest? Eller man VET att man inte gillar en viss mat innan man ens smakat?
Ja då är vi enormt olika!
Mina föräldrar var globetrotters, jag föddes i en ryggsäck.Som tonåring o ung vuxen så fortsatte jag av bara farten, kände ju inte till något annat. Tog mig många, många år att landa i Sverige o lära mig svenska ordentligt o bli hemmastad här.
Tycker att det låter väldigt spännande och intressant!Mina föräldrar var globetrotters, jag föddes i en ryggsäck.Som tonåring o ung vuxen så fortsatte jag av bara farten, kände ju inte till något annat. Tog mig många, många år att landa i Sverige o lära mig svenska ordentligt o bli hemmastad här.
Ok så du menar att man VET att man inte gillar att resa innan man ens rest? Eller man VET att man inte gillar en viss mat innan man ens smakat?
Ja då är vi enormt olika!
Äsch - pengar finns. Jag bara nojar som vanligt när saldot på sparkontot sjunker.Men du, klart du ska ha vin! Med allt du är med om och har varit!
Om jag får bjuder jag väldigt gärna på en flaska vin!
Äsch - pengar finns. Jag bara nojar som vanligt när saldot på sparkontot sjunker.
Idealet är att kunna köpa allt nödvändigt men ändå stadigt kunna öka på sparkontot. Men så kommer nåt i vägen. Som mer konst eller mera vin....
Plus att jag inte får betalt imorgon eftersom jag ju ska vara på sjukhuset. Då drabbas jag av panik över att jag nog kommer att vara utfattig i maj. Hahaha.