R
Raderad medlem 68338
Willys säljer B&J för bara 39:90 denna vecka. Jag kan möjligtvis kanske lite ha råkat köpa 4 st![]()
Fyfan vad gött! Själv "råkade" jag precis käka chips. Kommer aldrig bli smal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Willys säljer B&J för bara 39:90 denna vecka. Jag kan möjligtvis kanske lite ha råkat köpa 4 st![]()
Fyfan vad gött! Själv "råkade" jag precis käka chips. Kommer aldrig bli smal![]()
Jag har iaf inte ätit av dem än! De står i extrafrysen i källarenFyfan vad gött! Själv "råkade" jag precis käka chips. Kommer aldrig bli smal![]()
Jag var ståndaktig tidigare idag och tog ingen efterrätt på buffen vi var på. Men nu gör jag smörpocorn. Efter att ha ätit banan och jordnötssmör.
Jag kommer inte heller bli smal.
Jag var ståndaktig tidigare idag och tog ingen efterrätt på buffen vi var på. Men nu gör jag smörpocorn. Efter att ha ätit banan och jordnötssmör.
Jag kommer inte heller bli smal.
Nej. Och jag har varit sjuk större delen av livet dessutom. Det var omöjligt att resa i mitt skick. Och eftersom jag aldrig kunnat, har jag aldrig velat.Hur har ni klarat er?Reser ni aldrig?
Tack för den..Alltså livet som lönnfet... Living itSåg kort från när jag vägde 48. Det är nästan 10 kilos skillnad. Ok 48 kanske inte är relalistiskt eller snyggt som 35-åring, men vägrar fan väga över 55 som jag gör nu. Skjut mig nuuuu. Varför är det så gott med MAAAAAAT och snacks för
![]()
Tack för den..*ångrar att jag åt kvällsmackan även om jag inte ätit någon middag idag*
Det var väll mer det här med att om du är "lönnfet" så vet jag inte vad jag är.. Därav att jag ångrade att jag inte skippade även kvällsmackan.Luuuugn ba lugn, jag har tömt en påse chips och nallar nu på godispåsen![]()
Jag äter bananer,tycker du att det hjälper10 anledningar att äta en banan
https://www.svd.se/10-anledningar-att-ata-en-banan#sida-9
Banan är ju nyttigt och plockar man ut trevligaste anledningarna kan man ju verkligen äta det med gott samvete.
7: Bananer innehåller tryptofan, en aminosyra som i studier har visat sig stimulera minnet samt förbättra humöret.
10: Bananer innehåller höga nivåer vitamin B6, som tros kunna bidra till att lindra klassiska PMS-symptom som till exempel humörsvängningar.
Med andra ord måste man bli extremt trevlig och rar.så jag ska tugga banan nästa gång någon undrar om jag är sur så nu får pepparkakorna på foten![]()
Jag äter bananer,tycker du att det hjälper
![]()
Nu har jag varit ute på en liten nattlig körtur,på en väg där man möter sig själv eller måste böja bilen på mitten för att klara kurvorna,stor som en kostig och full med både vilda o tama djur
Den vägen är jätte rolig en varm ljus dag på MC.
Så går det när man glömt köpa cigg o bor ute i bushen.![]()
Mycket diplomatisktEftersom det tydligen ska vara bra för minnet (7) så är jag ju tveksam för du var hade ju glömt köpa cigg
I övrigt svarar jag på a)b på b) a och på c) vet inte
![]()
Om du läser så skrev jag "kommer du nog...".
Jag känner ingen som INTE tycker om att resa, träffa nya människor, äta god mat, se andra kulturer, uppleva andra saker än det som är "hemma". Men visst, sådana finns ju, bara det att jag aldrig träffat ngn IRL.