Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SpanienVart ska du?
Läs inlägget en gång till,det står därVart ska du?
Spanien
Tänk ett varv till.Läs inlägget en gång till,det står där![]()
Jag kom på det när jag såg ditt svarTänk ett varv till.
Man brukar ha en anledning för att skaffa pass.
Och jag är 43. Bättre sent än aldrig. Det är mitt jobb som tycker jag ska åka dit och kolla på det tjusiga retreatstället som en av våra samarbetspartners köpt.Här har du en som aldrig haft ett pass heller, snaaart 30 år gammal. Spanien låter trevligt
![]()
Jag har haft pass sen jag var 7år (pappa jobbade inom FN)Och jag är 43. Bättre sent än aldrig. Det är mitt jobb som tycker jag ska åka dit och kolla på det tjusiga retreatstället som en av våra samarbetspartners köpt.
Och jag är 43. Bättre sent än aldrig. Det är mitt jobb som tycker jag ska åka dit och kolla på det tjusiga retreatstället som en av våra samarbetspartners köpt.
Yeeeh, två alternativa vägar hem och olyckor på bägge två med stor påverkan av trafiken
Sååå, vilken trafikkö ska man ställa sig i
Ibland blir jag så sjukt imponerad. När tåget är inställt delsträcka och en ersättningsbuss ska ta med sig folket så kan det ju faktiskt vara bra att vänta in tåget och inte bara dra
Nästa buss kommer om 3,5 h, tror jag håller mig inne.
En kollega sa en gång att det man inte hunnit fram till påsklovet hinner man inte med efter heller.Tiden går så fort! Det är inte många skoldagar kvar för eleverna!
Har två bedömningsuppgifter kvar för alla årskurser och de får jag verkligen klämma in nu på slutet!
Ja det stämmer faktiskt!En kollega sa en gång att det man inte hunnit fram till påsklovet hinner man inte med efter heller.
Det stämmer rätt bra. Helskotta vad många dagar som bara försvinner med klämdagar, röda dagar, studiedagar mm
Middag på G! Cowboysoppa och en bit bröd och sen kaffe på det!![]()