Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gaaahhhh

Precis pratat med en entreprenör som inte har en susning om vad han håller på med stackarn. Han är sönderstressad för att han inte kan och vill göra rätt. Jag satt just och skickade iväg en leverns till honom OCH skrivit ut en sjujädra masa manualer för att garantier mm ska gälla.
Tyvärr är allt på danska och hans svenska är inte alltid den bästa.

Satan fick en klump i magen av detta. Jag kan inte heller det han ska göra trots produktgenomgång.

:banana: Hemtenta inlämnade! Tyvärr bestämde sig visst solen för att lämna mig också :mad: Jag som hade tänkt gå ut och njuta av den :arghh:

Det närmaste jag kommer dagens samtalsämne här i tråden är att man systerson hade en utskriven röntgenbild av sitt brutna pekfinger i en ram brevid sängen när han var barn. :laugh:

Själv har jag bara röntgat tänderna i mitt liv, inte mycket att skryta med. :rofl:

Här är det samma skit väder som igår. Regnar och haglar om vartannat. Och lite sol ibland.
Min mage är förbannad på mig. Råkade dricka lite kaffe...

Åh! Alltså när jag var på guidad tur i Stadshuset och fick gå genom gyllene salen och sedan in i blå salen, ned för trappen osv fick jag kämpa för att typ inte gråta. Hade precis avslutat ett större arbete om hur byggandet gått till, arkitekternas tanke bakom varje sal, etc etc så jag blev så jäkla star-struck när jag faktiskt fick se allt i verkligheten :angel: #antikvarienörden:laugh:
Det var fint! Mindre än jag trodde men vi fick gott och väl plats. Kul att ha sett :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Tillbaka