Åh, vad ... roligtRoar mig på jobbet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad ... roligtRoar mig på jobbet
Det är faktiskt intressantÅh, vad ... roligt
ÅÅhh jag sitter mede exakt samma problem. Beställde en vagn för att ta med på resa, packar upp den hemma och då är ett av hjulen avknäckt Och inte fan får jag någon respons på något alls heller. Jag har iaf stoppat fakturan så länge så får jag se om jag får tag på kundtjänst idag! Skit också vi som åker nästa torsdag, vill ju gärna ha en vagn att ha med.
Det är visst Gröndal och kortet är taget på Nybohov, så försök inte luras!Det är inte Gröndal men Nybohov
Men bläh, vad ni har drabbats av nyårströtta företag här tappade de alla orken efter jul?Exakt så har jag det med! Ingen respons alls från kundtjänst!
Som tur är ligger fakturan hos Klarna, och de är verkligen superbra att ha att göra med! Så nu är fakturan iaf pausad (igen, den var ju pausad medan jag returnerade paketen men sen har företaget aktiverat den igen ?!) och fakturan bestriden.
Måndag - djupt andetag-
Startade med att ramla omkull på isen när hästarna skulle ut. = Aj
Köpte choklad istället för morötter till mig själv ( hjärnan skriker ät nyttigt människa men kroppen skriker efter choklad)
Hamnade i värsta diskussionen med kollegan över en struntsak. Ingen av oss ville se den andres åsikt
Tvungen att kontakta veterinär, klobrott på hunden som inte såg alltför roligt ut igår
Tvungen att lämna kvar hunden på veternärstation för operation av klobrottet
Ätit upp halva Paradis chokladasken för jag tycker synd om mig själv och mår nu illa.
Klockan är inte ens 11
Hoppas inte detta sätter tonen för resten av veckan....
Sitter och väntar på rörmokaren
Well väntar fortfarande