R
Raderad medlem 68338
Du får vara glad om hen kommer idag öht...
Tror inte hen gör det... men föreningens ordförande ringde just och var rätt förbannad (inte på mig men på Röris)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker lite synd om Röris. Han var trevlig. Men satt ett tag fast i garderoben. Han ifrågasatte mängden kläder och skor. ”Hur fan hinner en människa använda allt detta under en livstid” undrade han. När jag förklarade att jag hade mer eller mindre en butik i förrådet såg han nästan oroad ut
Men fy! Vilken skitststem!Jag var ju hos läkaren idag för hostans skull men passade på att fråga om hur jag skulle göra med bokningar. Jag är gravt hörselskadad och behöver alltså använda tolk om jag ska ringa, men det finns en chatservice på nätet som jag använder. Men ringer jag så kommer jag till en telefonsvarare som ber en att slå in ens mobilnummer så ringer de upp en, men de använder ju inte då någon chatservice så det går ju inte. Och inte kan man boka tid på plats heller utan man måste ringa.
Eh...
Jaha.
Jag kan alltså inte ordna något själv alls utan måste ta hjälp av mamma.
Jag kollade inför dagens besök och då hade de tid för ett tio minuter besök i slutet av februari(!) - då skulle nog hostan vara över Därmed fick jag be mamma att ringa åt mig, och då fick jag tid till bara två timmar efter samtaletMen fy! Vilken skitststem!
Det går inte att boka genom Vårdguidens nättjänst?
Det har jag med. Älskar Klarna!Exakt så har jag det med! Ingen respons alls från kundtjänst!
Som tur är ligger fakturan hos Klarna, och de är verkligen superbra att ha att göra med! Så nu är fakturan iaf pausad (igen, den var ju pausad medan jag returnerade paketen men sen har företaget aktiverat den igen ?!) och fakturan bestriden.
Jag funderar starkt på att anmäla till DOJag kollade inför dagens besök och då hade de tid för ett tio minuter besök i slutet av februari(!) - då skulle nog hostan vara över Därmed fick jag be mamma att ringa åt mig, och då fick jag tid till bara två timmar efter samtalet
De i receptionen hade alltså inget förslag på vad jag kunde göra
Tycker lite synd om Röris. Han var trevlig. Men satt ett tag fast i garderoben. Han ifrågasatte mängden kläder och skor. ”Hur fan hinner en människa använda allt detta under en livstid” undrade han. När jag förklarade att jag hade mer eller mindre en butik i förrådet såg han nästan oroad ut
Jag kollade inför dagens besök och då hade de tid för ett tio minuter besök i slutet av februari(!) - då skulle nog hostan vara över Därmed fick jag be mamma att ringa åt mig, och då fick jag tid till bara två timmar efter samtalet
De i receptionen hade alltså inget förslag på vad jag kunde göra
Kunde inte trycka på gilla-knappenSkitruttet!
Jag har faktiskt tänkt på det förr när jag hade en vän med telefonfobi som var under behandling på öppenpsyk där man ju kan anta att fler har samma problem. Och man var där tvungen att ringa för tidsbokning, fixa recept etc. Det gick ju inte alltid för denne. Utan man kunde ibland bli utan de läkarmöten och mediciner som krävdes.
Idag med all teknologi borde det ju gå att lösa.