Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev du utskälld efter noter?Sitter och väntar på försenat tåg till Stockholm med missnöjd katt som inte fått frukost tycker hon om sin slav
Omväxling förnöjer.Lyssnar på Luciana Serra. Vilken jävla pipa.
Grannarna måste tycka att min musiksmak är en aning... splittrad. Igår tung gangsta hiphop ala Snoop Dog, idag svulstig opera
Omväxling förnöjer.
Hon har skällt på mig oavbrutet från halv åtta tills nuBlev du utskälld efter noter?
Utan att tappa rösten? Imponerande på något visHon har skällt på mig oavbrutet från halv åtta tills nu
Har du wi-fi på mobilen kan du bara starta den och köraJag funderar. jag hade velat sätta tillbaka simkortet i min gamla telefon så jag kan få ut några bilder från den. Men - kommer jag att behöva ha någon puk-kod eller nåt då? Eller räcker det med pinkod och lösen in till själva nya telefonen sen...?
Google är bästKänner igen det där.
Kan erkänna att jag googlar talen i sonens matteläxa ibland för att kunna hjälpa honom. Han går i fyran
Jag borde sova för länge sedan egentligen. Men nu är äntligen huvudvärken borta som jag har haft hela dagen, då nu väntar jag bara på att bli trött också