Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men haaallåååVovvi är lika impad av allt räknande som matte! Nu har jag iaf lämpat av resten på sambon. Ska fira med vin ikväll! Visa bifogad fil 24151
Men haaallååå
Lite det vi tycker också. Vanligtvis så sprider det sig ju på ett par dagar i en familj men nu blev vi alla urkassa inom loppet av 8 h.Ja, det känns märkligt att ni skulle får kräksjuka exakt samtidigt alla... hoppas ni kryar på er snabbt
Skönt, då brukar det gå över fort.Vi har kommit fram till att det nog är matförgiftning. Ingen har mått dåligt innan men alla stupade samtidigt några timmar efter att vi ätit köttfärs till middagen. Nu när alla är tomma i magen börjar vi alla må bättre.
Så nåntinh var nog vajsing med middagen.
Postmord har varit här!
Har även fått hjälpa att mota bort en neorotisk kris. Skulle rota runt i städskrubben och blev fuktig på handen. En skarv i rörstammen läckte fukt! Inte så att det rann/droppade men ja jag fick ju jordens panik, ringde i panik till SCB och bara "JAG HAR EN ALLVARLIG VATTENSKADA NI MÅSTE KOMMA NUUUUU". Två snubbar kommer dit, lyser med en ficklampa och bara "jo den där packningen behöver bytas... vi får ringa nån på måndag".
Jag bara "HERREGUUUUUD". De bara jo men du kan ju chilla lite i helgen sådär.
Dramaqueen
Grattis till examenFirar kandidatexamen med buke och frosting med morotskaka
Läste först Warning istället för waiting och tyckte att det lät fullkomligt rimligt det också