Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hostan blev retlig igår kväll och jag hade lite kämpigt med att somna :meh: Men är ändå på väg till jobbet så nu tycker jag att jag är duktig! Återstår bara att se om jag kan göra något vettigt på jobbet dock ... :cautious:

Nu är det -19 ute. Jag har tänt i båda vedspisen och kaminen.

Här är kl 18.30 och det börjar coola ner lite äntligen.. baaara 29 grader just nu haha

Jobbat sista dagen innan 4 dagars ledigt och som avslut "kan du komma i och jobba imorrn fm"....
Det är ju klart jag kan... jag ställer ju alltid upp

-7 här. Alltså minus 19 och neråt fy tusan @Magiana

Sitter och äter gårdagens pizzarester. Har en del småfix idag och större fix men inte hela världen om jsg gör lite av det imorgon istället för allt idag.
Annars lugn dag (förhoppningsvis om inget oförutsett händer :cautious:). löshoppning står på schemat. Ska kanske ta och elda en stund här fast inte hysteriskt kallt faktiskt.

Snart äta lite lunch. Sedan iväg till närvårdsteamet.
Päronen blir hämtade av syrrans ena son, eftersom hennes dotter fyller 20 år idag
Så jag får det lugnt i helgen. Bara jag, katterna och fiskar hemma

Då var jag själv på jobbet då. Har lunch, sen får vi se vad jag hittar på.. Har 7 toaletter att städa. Det tar inte lång tid.

Tur att jag har min virkning med mig :D

Varit på promenad med hunden. -8 och sol, helt ljuvligt. Sitter ute på altanen nu, tittar på småfåglarna som äter och på barnet som sover i vagnen. Tror faktiskt solen värmer lite lite :).

Just gjort potatis och purjolökssoppa. Suktat efter flera dagar nu. Kan vara rätt lagom för att få igång magen försiktigt, har fått behålla rostbröd och ris igår.

Sitter i soffan med en kopp te. Igen. Såg precis en av favoritkollegorna åka förbi (han delade post här idag) och plötsligt känns det som en evighet tills det blir måndag igen. Har visserligen fått träffa en annan favoritkollega lite snabbt tidigare idag, men ändå. Jag vill träffa alla. Nu :p

Vovvi är lika impad av allt räknande som matte! Nu har jag iaf lämpat av resten på sambon. Ska fira med vin ikväll! :banana:
70C0210D-A409-4BA3-808A-380B86F88C85.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
205
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
5 894
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 087
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar