Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå känner igen det därSitter på akuten. Min uvi blir bara värre trots behandling så nu fick jag åka in för att ta en sticka. Fick reda på att jag är resistent mot en viss antibiotika Nu har jag fått en värsting antibiotika som förhoppningsvis tar död på skiten. Mög.....
Jag brukar få typ en uvi en gång vart/varannat år precis när kylan slår till. Men vanligtvis så läker jag ut det själv med värme och tranbärsjuice. Men icke denna gången. Jag sitter mest och panikar över att jag ska få njurbäckeninflammation igen som jag fick för snart tre år sen.Jodå känner igen det där
Går på utredning för att lösa min numer kroniska uvi
Nej det har ju medfört andra problemJag brukar få typ en uvi en gång vart/varannat år precis när kylan slår till. Men vanligtvis så läker jag ut det själv med värme och tranbärsjuice. Men icke denna gången. Jag sitter mest och panikar över att jag ska få njurbäckeninflammation igen som jag fick för snart tre år sen.
Jag kan leva med mycket men UVI är nog fan något jag inte ens önskar min värsta fiende.
Låter kanske skumt men kamomill te och järntabletter. Teet lugnar magen och järntabletter får ju tom den värsta diarre magen att tvärstanna.Min mage blir bara sämre. Det beror antagligen på stress. Behöver ju inte gå in på detaljer men jag behöver leta rätt på något som hjälper men jag är för dålig för att ens lämna soffan. Är ensam hemma så om det ska ske måste jag åka själv. Någon som kan rekommendera något som lugnar ner och stoppade?
Blåbär brukar man väl rekommendera i såna fall?Min mage blir bara sämre. Det beror antagligen på stress. Behöver ju inte gå in på detaljer men jag behöver leta rätt på något som hjälper men jag är för dålig för att ens lämna soffan. Är ensam hemma så om det ska ske måste jag åka själv. Någon som kan rekommendera något som lugnar ner och stoppade?
Vilken snygg tapet!Så billig. Så vacker. Och den fungerar ! Vilket fynd !
Tack - det tycker jag med.... Det är en Rusta-tapet som kostar endast 249 kr/rulle....Vilken snygg tapet!
Ibland är rusta bra alltså Jag har sett deras tapeter, de är riktigt snygga iblandTack - det tycker jag med.... Det är en Rusta-tapet som kostar endast 249 kr/rulle....