R
Raderad medlem 6459
Jo .Blir det inte väldigt tjocka skivor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo .Blir det inte väldigt tjocka skivor?
Men...! Så ska det inte gå till! Det ska vara tunna skivor! Nu tycker jag synd om alla som inte upptäckt osthyveln...Man skär bitar med kniv. Det saknar jag som f-n efter at ha kört hardcore vegan en period. Ett glas vin och tjocka bitar västerbotten alltså...
tillägg: såg att typ fyra andra redan svarat. Så går det ibland.
Tror inte att det var särskilt dyrt med färdigskivad ost i USA när jag bodde där.Men är det inte dyrt? Jag menar, här kan man ju köpa en kvarts ost och få den räcka länge. Medan de färdigskivade finns bara i mindre förpackningar som inte håller länge.
Blir det inte väldigt tjocka skivor?
Kanske sån där ostmacka som jag tänker på inte är så vanlig utomlands..? Mjuka ostar kan jag tänka mig att man kan skära i tjockare skivor och ha på macka. Men vanlig hushållsost..?
My bad! Då ändrar jag till "nordisk"/"skandinavisk" uppfinning
Jag är likadan!
Jag som tycker att jag är kinkig när jag föredrar en viss osthyvel här hemma som skär tunnare än de andra...
Blir den inte gammal snabbt då? De blir ju gula/hårdare bara efter ett par dagar även i kylskåp.Tror inte att det var särskilt dyrt med färdigskivad ost i USA när jag bodde där.
SjälsfrändeJag är likadan!
Ja!Själsfrände
Men...! Så ska det inte gå till! Det ska vara tunna skivor! Nu tycker jag synd om alla som inte upptäckt osthyveln...
100 000 kr frågan och HAN HOPPAR AV?
Hur är det ens möjligt?
Visa bifogad fil 23243
Han hade alltså ingen aning
Det hade inte jag heller
Frisören prackade på mig Maria Nila röd hårinpackning. Mitt hår är rött naturligt men skulle behöva lite extra glans och färg i rötterna.
Hårinpackningen var värdelös! Gav ingen färg alls trots 20 min i håret..
Vaaa? Haha
Jag tycker att Maria Nilas produkter brukar vara superbra! Räddar mitt torra hår många ggr om!
Aldrig hört.... Så jag hade inte heller haft någon aning.....100 000 kr frågan och HAN HOPPAR AV?
Hur är det ens möjligt?
Visa bifogad fil 23243
Han hade alltså ingen aning
Aldrig hört.... Så jag hade inte heller haft någon aning.....