Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen normal människa spenderar en lördag em med att måla tyg. Tar en helvetes tid. Är tålamodskrävande. Är svårt. Ny nivå av självplågeri. Ser knappt skillnad efter timtal av arbete. Håller också på att få nackspärr.
 
Sambon tog ungarna och åkte iväg några timmar och lekte ute förut, så jag passade på att sova ett par timmar då.
Fortfarande ingen bra dag (depression på g?) men betydligt bättre efter sömnen, liten tur med hunden och så middag. Fick hjälp av sonen att fylla på mat och vatten till hönsen med och sen plockade vi massa tomater i växttunneln :).
 
Woooooho!!! Svettig men har tom pyttelite plats över och kapellet gick på som en dans. Klappar mig på axeln! :D

Så du CHANSADE? :D En kompis ritade upp släp plus alla grejor och pusslade ihop för att se hur sakerna skulle få plats. Detta innan datorernas intåg så det var för hand. Sjuk precision på den flytten kan man säga. Hela han var sån, inget freestylande där inte. :D
 
20210918_135548.jpg
Gick på vallåkra träffen och såg den mest miljövänligaste bilen som fanns på plats . De är legobilen
 
Och vad gor jag fortfarande har nar jag har sa mycket att gora?:confused: Atminstone maste jag ga ut och plocka upp en del paron som fallit ner i natt (dang ... det har borjat nu, det borjade regna och paronen faller ur tradet) sa inte Diva forater sig pa paron.:cautious: Hon sitter nu vid min sida och "grater" ... hon har varit ute pa morgon kiss och vet exact hur manga paron som ligger pa marken:arghh:
 
Man ska njuta här och nu. Alltid!
Ja, det ska man verkligen! Trist att man så ofta glömmer bort det. Jag brukar säga till mig själv att skärpa mig när mina föräldrar vill att jag ska komma och "hänga" och jag tänker att jag i stället borde (t.ex.) stanna hemma och städa. Vem bryr sig om ett välstädat hus när föräldrarna en gång inte finns mer.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 184
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 525
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 117
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp