Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, det ska man verkligen! Trist att man så ofta glömmer bort det. Jag brukar säga till mig själv att skärpa mig när mina föräldrar vill att jag ska komma och "hänga" och jag tänker att jag i stället borde (t.ex.) stanna hemma och städa. Vem bryr sig om ett välstädat hus när föräldrarna en gång inte finns mer.....
Men exakt så, det är vid såna här tragiska tillfällen man blir påmind. Och det märkliga är ju att ibland verkar livet vara hur starkt/segt som helst och i nästa stund så oerhört skört! :heart. Ja precis, vad har det för betydelse i jämförelse? Ingenting.
 
Blev lite hoppning denna lördag med fast löshoppning och sen skrittade jag av pållan barbacka en stund runt gården; grimma, grimskaft och en störtkruka och ett leende på läpparna ända in i själen ❤. Vid löshoppningen fyrade fjordfröken av rejäla bocksprång en bra bit upp i luften! Påminner mig om veterinärens ord när hon skulle trava efter böjprovet vid gårdsbesiktningen men istället for iväg I galopp: "oj det är power i den fjordingen", jodå hon kan hon 😅🥰. Sen blev det en trevlig kväll med svärmor på besök så vi åt hemlagad pizza 🥰, nu soffhänger sambon och jag till Sex Education :D .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 184
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 525
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 117
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp