Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I vilken kategori placerar du dig själv?En granne kom över och snackade lite. Gillar mitt mysiga hus där allt är så otvunget och alla umgås med alla. Allt från pensionärer, kulturelit, klubbkids, finansfolk, bohemer, medie/blogg-kids och allmänna dagdrivare
I vilken kategori placerar du dig själv?
Men exakt så, det är vid såna här tragiska tillfällen man blir påmind. Och det märkliga är ju att ibland verkar livet vara hur starkt/segt som helst och i nästa stund så oerhört skört! . Ja precis, vad har det för betydelse i jämförelse? Ingenting.Ja, det ska man verkligen! Trist att man så ofta glömmer bort det. Jag brukar säga till mig själv att skärpa mig när mina föräldrar vill att jag ska komma och "hänga" och jag tänker att jag i stället borde (t.ex.) stanna hemma och städa. Vem bryr sig om ett välstädat hus när föräldrarna en gång inte finns mer.....
Uppspelta? Trulis kan bli sådan efter hårt jobb på banan. Man tänker att han ska bli trött men i stället blir han uppvarvad Lika med kattungen om du leker med henne så tänker man gud så skönt nu kommer hon sova men glöm de ..Varför blir djuren alltid MER i gasen istället för tvärtom efter långpromenad?
Ahmen!Är trött på att ha prylar över allt