Sovit en stund till och nu vaken igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller inte med. Nu säger jag inte att min pappa var en av dem, men det finns fäder där ute som varit långt sämre än vad min varit.Och jag vidhåller att det finns saker en ALDRIG säger om sina sjuka föräldrar om en är vuxen.
Jag håller inte med. Nu säger jag inte att min pappa var en av dem, men det finns fäder där ute som varit långt sämre än vad min varit.
Och om någon vuxen skulle säga att de avskyr sin (sjuka) pappa så skulle jag ta en allvar fundering på hur deras relation kunnat se ut och anta att det finns en anledning till att de uttalar sig så, och respektera det. Man har inte med saken att göra, dvs om relationen/anledningarna är, enligt en själv, tillräckligt dåliga för att skriva så. Man ska inte behöva rabbla upp vad som hänt i det troligen privata ämnet för att försvara ens ordval.
Blev nyfiken och googlade på Tunatutten. Nu förstår jag namnet.Mot Tunatutten! Inte för att jag har direkt lust men det måste göras...
Blev nyfiken och googlade på Tunatutten. Nu förstår jag namnet.