Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det Kommer att gå bra!Tvättat och förberett för min frys som kommer imorgon. Betalade gladeligen för att få den uppburen och att de tar med sig allt emballaget. Däremot kommer jag nog stoppa in sladden i väggen utan hjälp. Vi får se hur det går.
Har i nuläget precis råd med ett grässtrå på uppfarten! Det går bra nu mannen
visst finns det en del gamla kulturhus som är hyresrätter? Där kan en ju kanske bli erbjuden lägga lagom till 100-årsdagen
Får hitta en rik tjej!Nä. Dock kommer det nog inte upp jättefrekvent på hemnet
Här kan du läsa mer tex
https://www.rc.se/till-salu-djurgarden/
Bara börja spara och slå till
Minns för länge sen när jag jobbade extra på hemtjänsten och joggade runt i området. Hög medelålder där. Minns också att jag var hos en mysig tant som bodde på Kastellholmen. Där tror jag att de flesta byggnaderna tillhör kronan men inte helt säker. Hennes man hade iaf jobbat hela livet för kronan och när hon blev änka fick hon bo kvar.
Envis tjurSvarar mig själv, men det här är helt sinnessjukt! Hade familjen ute på middag och jag kunde knappt prata om annat än älgarna plus att jag visade film på dem. Och så kommer hela trion spankulerande på vägen utanför huset på väg åt annat håll än tidigare idag. Magiskt!
(Som tur är har vi ingen trafik här på vår enskilda väg, men 700 meter bort ligger en hårt trafikerad landsväg. Hoppas, hoppas de inte går ut där.)
Får hitta en rik tjej!
eller hur!Lycka till!
Koka !Jag vill ha vaniljsås.
Jag vet i alla fall en gård som är hyresrätt.Nä. Dock kommer det nog inte upp jättefrekvent på hemnet
Här kan du läsa mer tex
https://www.rc.se/till-salu-djurgarden/
Bara börja spara och slå till
Minns för länge sen när jag jobbade extra på hemtjänsten och joggade runt i området. Hög medelålder där. Minns också att jag var hos en mysig tant som bodde på Kastellholmen. Där tror jag att de flesta byggnaderna tillhör kronan men inte helt säker. Hennes man hade iaf jobbat hela livet för kronan och när hon blev änka fick hon bo kvar.
Saknar även ingrediensernaKoka !
Ta bort ketchupen så håller jag med Falukorv hör endast hemma på mackor!En mellisknäckemacka före stallet . Alla förstår nog inte tjusningen med rå falukorv och ketchup som pålägg .
Vad trist!Jag är inte i tid för din dotter tågen är sena men det är ingen ursäkt!