Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man ska vara först till våren så gäller det att ligga iHaha, ja! Jag kan se honom spatsera efter kon dag ut och dag in. Tålmodigt och chevareleskt.
När man ska vara först till våren så gäller det att ligga i
Vad tusan var det för tårta? Var det guld på den?Lär få ett samtal från vår tillförordnade chef under veckan. Vår förra chef fick sparken innan sommaren (tack och lov!) och tills vidare har företagets vice vd klivit in som avdelningschef för kontoret i Göteborg.
Han är dock sällan här och i hans frånvaro har jag tagit på mig personalansvaret.
Idag gjorde alla på jobbet en sån sjuhelvetes jäkla bra insats att jag bestämde mig för att belöna oss alla. Jag åkte och köpte tårta för oss 9 personer på det lyxiga bageriet i närheten.
Insåg först vid kassan (när jag redan dragit företagskortet) att priset blev nästan 900:- och nu undrar jag hur jag ska förklara det gör chefen
Men typ! Jag var lite rädd att det inte skulle räcka med en (jag jobbar ju med en massa stora karlar!) så jag köpte en lite större och en lite mindre.Vad tusan var det för tårta? Var det guld på den?
Lär få ett samtal från vår tillförordnade chef under veckan. Vår förra chef fick sparken innan sommaren (tack och lov!) och tills vidare har företagets vice vd klivit in som avdelningschef för kontoret i Göteborg.
Han är dock sällan här och i hans frånvaro har jag tagit på mig personalansvaret.
Idag gjorde alla på jobbet en sån sjuhelvetes jäkla bra insats att jag bestämde mig för att belöna oss alla. Jag åkte och köpte tårta för oss 9 personer på det lyxiga bageriet i närheten.
Insåg först vid kassan (när jag redan dragit företagskortet) att priset blev nästan 900:- och nu undrar jag hur jag ska förklara det gör chefen
Lär få ett samtal från vår tillförordnade chef under veckan. Vår förra chef fick sparken innan sommaren (tack och lov!) och tills vidare har företagets vice vd klivit in som avdelningschef för kontoret i Göteborg.
Du får säga att du har stöd av oberoende experter. Att fira bra insatser på jobbet ska göras och de som tar itu med det ska uppskattas. Det är svårt att värdera i kronor och ören, men jag kan garantera att värdet av det vida överstiger tårtans inköpsvärde.
900 kr för en tårta till 9 personer ?!Lär få ett samtal från vår tillförordnade chef under veckan. Vår förra chef fick sparken innan sommaren (tack och lov!) och tills vidare har företagets vice vd klivit in som avdelningschef för kontoret i Göteborg.
Du får säga att du har stöd av oberoende experter. Att fira bra insatser på jobbet ska göras och de som tar itu med det ska uppskattas. Det är svårt att värdera i kronor och ören, men jag kan garantera att värdet av det vida överstiger tårtans inköpsvärde.
Jag är enig, får se bara om chefen är det ocksåPiss i havet om ni gjort ett bra jobb. Det där är typiskt sådant som oljar hjulen, jag hade inte tagit upp det med högre chef om hen inte påtalar det själv (jag utgår ifrån att du har mandat att betala sådana summor på eget bevåg eftersom du har företagskort). Större summor måste en givetvis få godkännande på.
Ja, precis. Det blev lite dyrare än vad jag trodde900 kr för en tårta till 9 personer ?!