Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nu kort skolbuss med fler och fler barn hela veckan. Pa min buss sitter alla "knappar" (dorr oppnare, stanga av alla flaktar och ljud, satta pa flaktar och sa sa klart ... mina gula och roda blinkande ljus +fler knappar) De sitter alla ovanfor vindrutan i mitten av bussen. Min hogra hand gar alltsa upp och trycker pa olika knappar manga ganger pa varje tur.
Nu har jag traningsvark. 😳 Armen har helt enkelt nastan dott. 😲 Fragan ar vad jag ska peta i mig i morgon bitti for att kunna lyfta handen over midjehojd 😣 Just nu trostar jag mig med ett glas vin ... I morgon tanker jag nog avsluta flaskan.:cautious:
Och HUR ska jag kunna sy med den har armen? SA mycket viktigare an hur jag ska kunna jobba:p
 
Drömt mardrömmar om vaccin och min chef.
Min chef (iförd skeletor kläder) jagade mig med en vaccinbuss och sköt på mig med krokiga grenar som gjorde att jag snubblade.
Gömde mig i en tvättmaskin, hamnade i någon form av Narnia men allt var som i den där sköljmedel reklamen när det är tygmänniskor och allt är av tyg.
Tänkte att här är jag säker men icke. Chefen kommer där också och sen blir det någon underlig femkamp där vinnaren får vaccinera sig. Bara det att den är skräddarsydd efter chefen med tävlingar om vem som har kortast hår, vem som når längst upp på en hylla, vem som har störst skor, vem som kan prata med mest bas, osv.

Apstressigt. Men fnissar lite åt chefen utklädd till skeletor :angel:
 
Soffbord är viktigt,jag har varit utan i skånehuset nu hela sommaren pga 10v lev tid, nu köpte jag ett bord på loppis så länge,så man kan fika i soffan o lägga ifrån sig kontroller mm.
Viktigt att ha håller jag med om men inte att köpa ett nytt när man redan har ett 😅 Jag har ett ikeabord just nu men det är för litet och runt, formen känns fel i rummet. Tänker mig ett rektangulärt bord i något mörkt trä med lådor eller hylla :)
 
Sedär. Vårdcentralen ringe och erbjöd en tredje vacc.dos idag kl 14.
Bara att tacka o ta emot. :)

DSC_0007.webp
Hunden spanar medan jag pratar i mobilen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 190
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 534
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 146
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp