Ligger i soffan och kollar på Queer as Folk för sjuttioelfte gången. Sjukt mosig i huvudet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oooh! Jag vill också bygga dockteater!Läser anteckningarna från dagens föreläsning och försöker sortera i hjärnan. Går väl sådär ärligt talat och funderar på att lägga ned för idag och ladda om för morgondagens föreläsning som ska handla om dockteater Känns som vi kommer ha väldigt roligt när vi ska bygga ihop en egen dockteater
Ska bli himla roligt att få bygga från grunden och sen spela upp denOooh! Jag vill också bygga dockteater!
Alltså, tack! Det kanske är det som ska bli mitt nya projekt.
Förstår det! Bygga grejer är så roligt.Ska bli himla roligt att få bygga från grunden och sen spela upp den
Vi ska få bygga en park iställetSka bli himla roligt att få bygga från grunden och sen spela upp den
Alltså. Det GÅR INTE att lämna kvar svamp i skogen.Har äntligen rensat klart, och lagt på torkarna, dagens svampskörd. Nu har jag skogsförbud fram till i november typ, helt galet vad mycket svamp det finns i år! Och jag är världens värsta hamster och kan bara inte gå förbi finfina matsvampsexemplar utan att släpa hem...massor med kilon varje dag
Haha känns lagom Vi ägnar oss att roa barn iställetVi ska få bygga en park istället
Ni får roa barnen i parkerna vi byggerHaha känns lagom Vi ägnar oss att roa barn istället
Vad har du för otalt med solen?Tillbaks hemma igen,självklart kom solen till Skåne,innan jag åkte