Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, det där var väl inget! Jag har gått runt med pannlampan (påslagen!) på köpcentret 421 Märkte inte ens att jag hade på mig den, än mindre att den var igångIbland undrar jag hur det egentligen är ställt med min hjärna. Var iväg till ett köpcentrum och gick i några affärer. När jag sedan kom tillbaka till bilen insåg jag att jag hade tagit på mig jackan ut och in och gått runt så.
Vem tar ens på sig jackan ut och in?
Skrattade gott åt mig själv på vägen hem iaf.
Fick precis reda på att en av killens vänner plockat 4 kg kantareller idag. Asså…. Det här är mitt soulmission nu. Ska beställa gummistövlar och sedan intensivt kamma igenom skogen vi bor vid. NÅGONSTANS måste ju kantarellerna vara!!!!!!
Nu har jag gjort en lista på allting som jag måste kunna på mitt jobb som jag inte kan. Fint organiserat på en digital tavla med tillhörande länkar till varje område med litteratur, filmklipp mm. Eftersom den enda som kan hjälpa mig på mitt eget arbete är Mr Mansplainer som verkar tycka att tjejer mest ska koka kaffe så tänker jag att jag ska skita i honom och lära mig precis allting själv. Utan honom, eller andra mansgrisar på mitt jobb, och så ska jag i stället gå med i nätverk med grymma människor utanför min arbetsplats där jag kan lära mig nytt och omvärldsbevaka. Och om någon klagar, eller har invändningar mot hur jag arbetar så ska jag svara "Tack för din feedback, men det är jag som är ansvarig och kommer göra såhär".