Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm… jag bor i Skåne… Vi har gränskontroll till resten av Sverige nu för vi har utropat oss självständiga… Och tyvärr, vi tar inte id-kort, vanliga pass eller liknande… så gränsen är stängdProblemet är ju den här jävla roadtripen till Skåne som ska inledas på måndag morgon. Jag hade ju behövt ställa in den MEN min polare kommer ju isf avrätta mig. Skulle bli SÅ STEL stämning. Hoppas nästan lite i smyg att hon ställer in men det LÄR väl tyvärr aldrig ske haha
Känns som bra skor även kan vara en rimlig egen investering? Om man väger det mot de två alternativen ont i fötterna respektive risk för olycka och kroppsskada.Det finns det, särbon köper en annan variant än standardvarianten som hans AG erbjuder annars dör hans fötter. AG är ok med det, de får en viss summa att handla kläder/skor för och de väljer själva vad de vill ha (under förutsättning att de uppfyller säkerhetskraven på arbetsplatsen då vad gäller varsel, spiktrampskydd etc).
Jag vägrar använda skorna som jag fått av skolan om det inte är någon uppenbar risk. Det är inte värt smärtan de orsakar. Och de andra som jobbar på handelsträdgård har också gympadojor.Inte så smart... dels kan det vara så att försäkringarna inte gäller och dels kan din uppdragsgivare råka illa ut.
Kanske det. Men jag vill inte lägga de pengarna för ett par skor jag bara kommer använda i några månader.Men det måste väl finnas fotriktiga skyddsskor att köpa ?
Jag vägrar använda skorna som jag fått av skolan om det inte är någon uppenbar risk. Det är inte värt smärtan de orsakar. Och de andra som jobbar på handelsträdgård har också gympadojor.
Kanske det. Men jag vill inte lägga de pengarna för ett par skor jag bara kommer använda i några månader.
Ska rulla mot Skåne om en stund, ser att dom utropat sig som självständiga så hoppas man blir insläppt
Hoppas på att jag hinner börja montera nya Ikea köket (Bodbyn) och ev sammanstråla med @Wingates så den lilla "dobbisen" kan sätta den stora dobbisen på plats eller så har vi bara en trevlig hundstund.
Känns som bra skor även kan vara en rimlig egen investering? Om man väger det mot de två alternativen ont i fötterna respektive risk för olycka och kroppsskada.