Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fasen vad ledbruten jag känner mig. Så har det varit alla dagar med praktik. Nätt och jämt jag kommer upp ur soffan. Men jag har jobbat på bra.
Helt normalt om man har varit väldigt inaktiv under en längre period.Fasen vad ledbruten jag känner mig. Så har det varit alla dagar med praktik. Nätt och jämt jag kommer upp ur soffan. Men jag har jobbat på bra.
Kisse är nog glad att de inte regnarHar släppt ut katten och ska fixa frukost åt mig. Solen lyser men det verkar blåsa lite väl mycket. Jaja, det är skönt att det inte spöregnar iaf.
Två veckor har jag haft praktik hittills. Har två veckor till.Nu har jag dålig koll på hur länge du haft praktik, men när jag började jobba på mina två senaste jobb så var jag galet trött de första två veckorna, sedan vande jag mig och kom in i allt på ett bra sätt. Minns fortfarande hur jag en morgon cyklade till nuvarande jobbet, kämpade som en tok på lätta växlar för att orka upp för sista backen och precis då kommer en kollega och svischar förbi mig i full fart på en gammal rostig tantcykel, hojtar "Godmorgon!" och verkar inte ett dugg trött när vi sedan möts på jobbet. Undrade då hur sjutton det var möjligt för honom att ha någon som helst energi då, men det blev bättre med tiden (även om han fortfarande flyger förbi mig i den backen då och då, jag alltid kämpandes, han alltid till synes pigg ).
Jag har varit på två ställen.I början att sommaren började jag jobba på mitt gamla jobb igen efter ett längre uppehåll. Jag var helt färdig efter en arbetsdag, hade varken ork eller lust att göra något annat än det jag absolut var tvungen att göra. Då var jag ändå på ett stället jag arbetat på i flera år, med kollegor jag redan känner, du är på ett helt nytt ställe vad jag förstår? Efter en vecka eller två var jag inne i svängen igen och det var inte alls lika ansträngande som i början.
Kämpa på, det kommer bli bättre och du gör det bra!
Fattar väl jag med att det märks när man går från sängliggande till full fart. Men att jag har så ont i fötterna är inte normalt. Jag har ju förstört fötterna genom att använda arbetsskor. Senaste veckan har jag dock vägrat arbetsskorna, men fötterna är ju redan sabbade.Helt normalt om man har varit väldigt inaktiv under en längre period.
Här får det gärna blåsa rejält.Har släppt ut katten och ska fixa frukost åt mig. Solen lyser men det verkar blåsa lite väl mycket. Jaja, det är skönt att det inte spöregnar iaf.
Till helgen. De vaccineras färdigt nu på Tisdag.När kommer världens gulligaste fladdermus?
Här får det gärna blåsa rejält.
Veden är blöt efter skyfallen. Jag vill att den ska blåsa torr medan jag kör in den.