Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sett ett par utanför IKEA lasta vad som såg ut att vara garderober, direkt på biltaket, mellan railsen! De försökte binda fast paketen men hade inget takräcke monterat.
Vad har häntVäntar på polisen så vi kan gå hem Perfekt start på semestern.
Såg en gång en helt vanlig personbil. Så långt inget konstigt. Men när bilen svängde av såg jag att en ponny satt i framsätet och kollade ut genom det öppna sidofönstren
Detta var ngt liknande! Såg mkt nöjd ut med vinden i pannluggen osvJoja Lewenhaupt körde väl runt en shettis så har jag för mig
Är rövhatten igång ?Väntar på polisen så vi kan gå hem Perfekt start på semestern.
Precis! Och jag har bott i Kosovo ett par år. Där såg man en del kreativa lösningar i trafiken.Jag som bott i Asien har sett de mest forunderliga laster ... vilket gor att jag inte heller reagerar med att ringa polisen nar jag ser laster som inte borde finnas.
Ja börjar faktiskt fundera Min Pappa köper typ aldrig något till hästarna för ens saker går sönder. Jag har slutat köpa saker i onödan så att säga sedan jag slutade med ridhästar så vart alla dessa benlindor kommer ifrån vete tusanDom kan vara lika förökningsbenägna som dammråttor (har jag märkt )
Vad har hänt