Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en dejt med min mamma imorgon... :) Jag skulle måla, hämta hö och plocka lingon denna helgen. Möjligt att något får skjutas på, för det ÄR faktiskt viktigare att träffa föräldrarna... Det andra (förutom höet då) kan faktiskt vänta! Människor är ALLTID viktigare än måsten......
 
Klippt sambon 🤣 Han börjar vänja sig vid de här laget. Men nu var han nöjd igen när håret inte står en dm utan för huvudet 😅 Så sjukt avundsjuk på hans hår som både växer som ogräs och är tjock (!) tappat mitt tjocka långa hår sedan jag blev sämre så sista åren har jag fasat varje gång för att gå till frisören 😬
 
20210820_180756.jpg

Pusslar med lilla dottern :)
 
Status på renoveringen v 33 (de började i slutet av v 30). Jag vet att det eg inte går långsamt men det känns långsamt.

Kontaktade fyra företag för offert på luft/vattenpump. Exakt noll har återkopplat annat än med standardmail.

Det är tur att den gamla luft/luft är kvar.
6C8B80E6-AD54-416E-B321-36D3694EEB73.jpeg


Nu har jag semester :D

(Eller jag måste fixa lite saker med mail och så som jag inte hann med).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
543
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 113
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 885
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp