Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte var jag ska ta vägen. Det känns inte bra. Kan inte ta beslut, inte ens om jag ska sjukskriva mig eller inte. Har till söndag på mig att klura ut det. Mest är det nog att jag inte vill säga till chefen att Jo, nacken är på bättringsvägen men jag har fått en depression istället, kommer in på måndag och hämtar mina skor.
Läste i journalen att läkaren bedömer det som ett svårt depressivt skov. Han hade förberett för inläggning när jag kom men han ångrade sig.
 
Vet inte var jag ska ta vägen. Det känns inte bra. Kan inte ta beslut, inte ens om jag ska sjukskriva mig eller inte. Har till söndag på mig att klura ut det. Mest är det nog att jag inte vill säga till chefen att Jo, nacken är på bättringsvägen men jag har fått en depression istället, kommer in på måndag och hämtar mina skor.
Läste i journalen att läkaren bedömer det som ett svårt depressivt skov. Han hade förberett för inläggning när jag kom men han ångrade sig.
Ta hand om dig! ❤. Du kommer inte på fötter fortare för du tvingar dig själv att jobba...
 

Bifogade filer

  • 20210820_174329.jpg
    20210820_174329.jpg
    322,9 KB · Visningar: 57
Fasen vad ledbruten jag känner mig. Så har det varit alla dagar med praktik. Nätt och jämt jag kommer upp ur soffan. Men jag har jobbat på bra.
Nu har jag dålig koll på hur länge du haft praktik, men när jag började jobba på mina två senaste jobb så var jag galet trött de första två veckorna, sedan vande jag mig och kom in i allt på ett bra sätt. Minns fortfarande hur jag en morgon cyklade till nuvarande jobbet, kämpade som en tok på lätta växlar för att orka upp för sista backen och precis då kommer en kollega och svischar förbi mig i full fart på en gammal rostig tantcykel, hojtar "Godmorgon!" och verkar inte ett dugg trött när vi sedan möts på jobbet. Undrade då hur sjutton det var möjligt för honom att ha någon som helst energi då, men det blev bättre med tiden (även om han fortfarande flyger förbi mig i den backen då och då, jag alltid kämpandes, han alltid till synes pigg :) ).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
543
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 109
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 883
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp