Det börjar bli dags att tänka på hemgång Hoppas att det är förhållandevis lugn trafik. Så fort jag kommit hem ska vi köra till stallet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken har du? Har bestämt mig för att köpa, nu är frågan bara vilken
När min urgamla Bosch gick sönder (den var också från 70-talet ) köpte jag en ny Bosch. Den ser inte riktigt likadan ut förstås, men den har inte heller någon arm som går över degskålen.Jag har en kitchenAid som jag ar riktigt nojd med ... MEN min mamma hade en gammal Bosch (Braun?) fran 70-talet och ibland saknar jag fortfarande den. Modellen var mycket battre da den inte hade "armen" som gick over bunken sa det ar lite trixikt att hall i mer mjol eller vad man nu behover addera. Den roterade bunken och hade vispar och deg krokar bakifran pa nagot satt sa over halva bunken var helt oppen uppat. Koper jag nagonsin en ny koksmasking blir det en funktion jag definitivt kommer att leta efter.
Puttrar köttfärssås och jäser surdegsbröd ! Jag har - ve och fasa - KÖPT bröd ett par gånger nu..... (till makens lycka dock, för han gillar sitt onyttiga rostbröd ibland... ). Men nu är jag "back on track"!
Men vad snäll du är! Tack så hemskt mycket för erbjudandet, men det är veckorna jag vill ha ledigt för att introducera kissen härhemma som varit besväret, inte själva hämtningen. Har du däremot vägarna förbi Peebles någon gång och vill klappa liten dumbokatt är du varmt välkommen! (shiban får man mest bara titta på)Äsch vad drygt! Skicka PM om jag kan hjälpa dig på något vis, jag har både bil och ett flexibelt jobb (och en viss kärlek till katter, såklart)!
Ja, gör GÄRNA det !!Ska jag skicka ett recept på formbröd som är gudomligt att rosta?