Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är liksom nerbäddad för att sova och då kommer frågor på MessengerKan bara hålla med! har inte mycket till jobbet när de ringer på en ledig dag!
Känner igen det ifrån när jag jobbade som vikariesamordnare. Jobbade bara som det ett år då jag kände mig konstant stressad av det. Hemskt jobb.KAN FOLK SLUTA FRÅGA MIG OM BEMANNING NÄR JAG ÄR LEDIG TACK
Stallet avklarat och pastan kokad. Nu ska pastan svalna en stund innan vi slänger ihop grejer till en pastasallad. Under tiden ska jag ta en dusch.
Visa bifogad fil 75105
Ja, Bosch är riktigt bra! Min klarar hyffsat av kraften att hä runt en lantbrödsdeg för 2 bröd men bunken är snäppet för litenJag har lillasyster till den där (MUM4 på 600W) och är väldigt nöjd med min (en röd ). Den är ju som sagt inte starkast i klassen men har knådat en massa stora och tunga surdegar utan att knota så jag gillar Bosch vad gäller köksmaskiner. Min har också en massa tillbehör.
@Hoarfrost
Är liksom nerbäddad för att sova och då kommer frågor på Messenger
Jävlar i mig vilken trevlig ponny!
Jag har en Bosch MUM58920 och är supernöjd! Smidig, enkel och finns massa grejer att köpa till om man vill. Den enda nackdelen är att den är lite för liten om man gör mycket matbröd. Jag gör inte så mycket bröd så löser det med att halvera receptet. Allt annat funkar bra. Dessutom är den tillräckligt snygg för att stå framme
Den jag har tror jag heter MUM6N20A1 (1000W). Den funkar jättebra till bröd- och bulldeg !Jag har lillasyster till den där (MUM4 på 600W) och är väldigt nöjd med min (en röd ). Den är ju som sagt inte starkast i klassen men har knådat en massa stora och tunga surdegar utan att knota så jag gillar Bosch vad gäller köksmaskiner. Min har också en massa tillbehör.
@Hoarfrost
Ser rejäl ut! Lägger den på minnet ifall jag får för mig att uppgraderaDen jag har tror jag heter MUM6N20A1 (1000W). Den funkar jättebra till bröd- och bulldeg !
Hittade en död gräshoppa i min säng
Ja, Bosch är riktigt bra! Min klarar hyffsat av kraften att hä runt en lantbrödsdeg för 2 bröd men bunken är snäppet för liten
Kul du har "lillsyrran" och röd som är så snyggt! Övervägde starkt en röd men blev en silvrig för att passa köket bättre
Vad ska en gräshoppa bakom kudden symbolisera troBättre än ett hästhuvud a la maffian iaf
Jag satt och skummade gamla (1800-tal) dagstidningar och såg en notis om en i Växjö som hade haft en huggorm i sängen. Han sov, och det var kompisarna som hade sett den slingra över mannen i sängen. Helt plötsligt var det inte så farligt med alla irriterande flugor.....Jagar en mygga inne. Den ska död innan jag ska sova