Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaken och klockan ska ringa om 30min.
Blev inte många timmars sömn inatt. Först svårt att somna och sen vaknat flera gånger av oro och haft mardrömmar om jobbet. :(

Tack för den. Lär väl ha svårt att sova resten av veckan också. Kanske natten till söndag fungerar?:down:

Vid 8 ska jag sätta mig i bilen och åka 2h till jobb. Sen vara där ett antal timmar och sen åka hem igen. Kan bli spännande det här. Lär vara extra trött ikväll när jag väl är hemma igen, men kommer säkert inte kunna somna ändå när det väl är dags...
 
håller på att skissa prototyp för en rovfågel som ska sitta på ett barns huvud. Inser att jag kan ca noll om rovfåglar. Googlar nu med stort intresse rovfåglar (och dricker vin)
Visst är det intressant att förkovra sig i diverse oväntade saker :up: ? Jag har reserverat en biografi om Hjalmar Branting på biblioteket, eftersom han ska figurera i min bok. Inte i någon stor roll, men ändå..... :D
 
Något sorts vaket tillstånd 🤣 Somnade första gången vid sex igår, somnade om i sängen vid halv elva sen har jag vaknat till som tätt 😅 Får nog bli en tupplur idag om jag ska orka vara vaken ikväll.
Men nu lite kaffe sen får vi se vad dagen bjuder på!
 
Jag har en Bosch MUM58920 och är supernöjd! Smidig, enkel och finns massa grejer att köpa till om man vill. Den enda nackdelen är att den är lite för liten om man gör mycket matbröd. Jag gör inte så mycket bröd så löser det med att halvera receptet. Allt annat funkar bra. Dessutom är den tillräckligt snygg för att stå framme :up:

Jag har lillasyster till den där (MUM4 på 600W) och är väldigt nöjd med min (en röd :love:). Den är ju som sagt inte starkast i klassen men har knådat en massa stora och tunga surdegar utan att knota så jag gillar Bosch vad gäller köksmaskiner. Min har också en massa tillbehör.

@Hoarfrost
Härligt! Har kollat på dessa med. Verkar som att jag är på rätt väg då :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
543
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 106
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 883
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp