Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det intressant att förkovra sig i diverse oväntade saker ? Jag har reserverat en biografi om Hjalmar Branting på biblioteket, eftersom han ska figurera i min bok. Inte i någon stor roll, men ändå.....håller på att skissa prototyp för en rovfågel som ska sitta på ett barns huvud. Inser att jag kan ca noll om rovfåglar. Googlar nu med stort intresse rovfåglar (och dricker vin)
Jag tyckte att det stod ärtsoppediLEmma....Ärtsoppedimma här
Jag tyckte att det stod ärtsoppediLEmma....
Jävla oflyt med timingen. Men hoppas det får bra effekt med medsen.Jaja, jobbintervju blir det dom inte. Istället hämtade ambulansen mig till akutpsyk. Ska sätta in antipsykotisk medicin, då jag hör röster och är paranoid.
Får se hur detta slutar..
Jag i min tur läste ärtsoppeEmma av det du skrev nu, eftersom att jag själv heter Emma och verkligen inte gillar ärtsoppa.Jag tyckte att det stod ärtsoppediLEmma....
Av norm, typ.Så otroligt tråkigt. Men varför skulle du vara tvungen att gå på begravning av en person du egentligen inte känner?
Jag har en Bosch MUM58920 och är supernöjd! Smidig, enkel och finns massa grejer att köpa till om man vill. Den enda nackdelen är att den är lite för liten om man gör mycket matbröd. Jag gör inte så mycket bröd så löser det med att halvera receptet. Allt annat funkar bra. Dessutom är den tillräckligt snygg för att stå framme
Härligt! Har kollat på dessa med. Verkar som att jag är på rätt väg dåJag har lillasyster till den där (MUM4 på 600W) och är väldigt nöjd med min (en röd ). Den är ju som sagt inte starkast i klassen men har knådat en massa stora och tunga surdegar utan att knota så jag gillar Bosch vad gäller köksmaskiner. Min har också en massa tillbehör.
@Hoarfrost