Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näst-näst-sista dagen på kontoret!
Fnulat ihop ett mail till HR, typ "är det något jag borde tänka på innan jag går semester till helgen?". Jag menar, sen är jag ju på semester hela tiden tills mitt kontrakt går ut 31 aug :nailbiting:

Har också kommit in på mitt andrahandsval, som jag faktiskt ändå vill gå! Yay.
Även om 21 personer till kan få tacka nej till mitt förstahandsval, tackarrrr :angel:
 
Hmm. Inte lika sällskaplig idag som igår.

20210810_102009.jpg
 
Har en fuktmask i ansiktet. Det har blivit så himla torrt och konstigt, ojämn hy, ska nog köra fuktmask varannan dag ett tag.
Vill vara till hudterapeut men tänkte att jag väntar tills jag är fullvaccinerad + 7 veckor (är det väl?).
 
Försöker morna mig för andra gången.
Vaknade gräsligt tidigt och mådde inget vidare. Åt frukost och bestämde mig för att vila på soffan.

Vaknade nyss. Fyra timmar senare. Och mår prima. :D
Så, kanske skulle göra en där repan till stan efter fönster kitt nu.

Hundens morgonpromenad får anstå till eftermiddagen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
543
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 106
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 883
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp