Kör på!Målat, dansat och skriksjungit till hits som denna:
Har kommit in i ett starkt kreativt flow, får den ena idén efter den andra och bar kör. Härlig känsla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kör på!Målat, dansat och skriksjungit till hits som denna:
Har kommit in i ett starkt kreativt flow, får den ena idén efter den andra och bar kör. Härlig känsla!
Så där kan det ju inte fortsätta!!!! Han kan ju inte hålla ett sjunkande skepp flytande själv!!Men kom igen eller! Nu får maken stanna på jobbet igen för någon är sjuk. Misstänker att det snarare handlar om "vill inte jobba natt och helg" än faktisk sjukdom. Det är alltid samma person och samma typ av pass..
Börjar dessutom tro att min man är den enda anställda.. Ingen annan ställer upp verkar det som.
Nu kommer det väl inte ens kallas Afghanistan länge till, utan det blir väl Islamiska Emiratet Afghanistan. Känner mig extremt sen på bollen som inte ens tänkt på att ju landet kallades så under talibanernas styre där innan 2001.
Nä han kommer inte orka mycket mer. De har anställt tre nya i våras men det verkar vara stolpskott alla tre.. ingen av dem dyker upp..Så där kan det ju inte fortsätta!!!! Han kan ju inte hålla ett sjunkande skepp flytande själv!!
Kanske dags att kontakta både företagshälsan och facket?Nä han kommer inte orka mycket mer. De har anställt tre nya i våras men det verkar vara stolpskott alla tre.. ingen av dem dyker upp..
Är du galen? Man kan dö!Gjort min första löpträning ever, iallafall sen högstadiet. kom hela 300m! , ska jobba på förbättra den siffran. gick sen 3 km.
Får man ens jobba så mycket/länge?Men kom igen eller! Nu får maken stanna på jobbet igen för någon är sjuk. Misstänker att det snarare handlar om "vill inte jobba natt och helg" än faktisk sjukdom. Det är alltid samma person och samma typ av pass..
Börjar dessutom tro att min man är den enda anställda.. Ingen annan ställer upp verkar det som.
Kommer ändå göra det, så jag kan gärna göra livet lite längre genom träning. och jag kan inte rida som det är nu.Är du galen? Man kan dö!
När jag jobbade som personlig assistent på ett ställe jobbade jag ofta dygnspass eller mer. Då med sex timmar sovande vak hos brukaren.Får man ens jobba så mycket/länge?
Nej, men de har särskilt undantag i och med personalbristFår man ens jobba så mycket/länge?
Nej, men de har särskilt undantag i och med personalbrist