Men vi vill ju se vad som är inne i asken (säger älskaren av allt D&G)Visa bifogad fil 74475
Det kom en lite gåva. Muntrar upp en på kvällen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vi vill ju se vad som är inne i asken (säger älskaren av allt D&G)Visa bifogad fil 74475
Det kom en lite gåva. Muntrar upp en på kvällen.
en deo! D&G är ett trevligt märkeMen vi vill ju se vad som är inne i asken (säger älskaren av allt D&G)
Fick den av en tjej som jag har dejtat mycket, så antagligen luktar jag illa! Eller så är bara så underbart snäll och ger något som hon vet att jag gillar.Men vi vill ju se vad som är inne i asken (säger älskaren av allt D&G)
Jo förvisso… men vill man verkligen få en deo i gåvaen deo! D&G är ett trevligt märke
Vi alla har olika budgetar och tanke värdar. Jag uppskattar en gåva om den är given med kärlek och omtanke.Jo förvisso… men vill man verkligen få en deo i gåva
TveksamtJo förvisso… men vill man verkligen få en deo i gåva
Det är utmattande! Men jag känner att det vore ännu mer så att börja dutta ut små känslospröt i en vardagssituation, så det är det som är mest bekvämt ändå. De väldigt få gånger jag träffar vänner är det annorlunda, men allt som oftast kvittrar jag genom dagarna på gott och på ont. Folk verkar inte tycka illa vara, och givetvis kan jag vara nyanserad när situationen kräver.Hmm… Det där låter faktiskt lite jobbigt i längden. Själv är jag hela väderleksrapporten och mår jag inte bra brukar jag säga det om någon undrar.
Om det är en person som man spenderar tid nära så kan man nog ta en hint eller två!Jo förvisso… men vill man verkligen få en deo i gåva
Gief!Jag har aldrig varit med om sånt här regn innan. Det är helt galet. På riktigt.
Så SÖT.... Sovandes med en....banan.... ?
Bananer i pyjamas
Vilken gräslig jingel det var till det programmet vill jag minnas
Kanske därför jag aldrig glömmer det
Oj hur lagar du mat nu då?
Blir fint när det är klart men jobbigt under tiden