Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm… Det där låter faktiskt lite jobbigt i längden. Själv är jag hela väderleksrapporten och mår jag inte bra brukar jag säga det om någon undrar.
Det är utmattande! 😅 Men jag känner att det vore ännu mer så att börja dutta ut små känslospröt i en vardagssituation, så det är det som är mest bekvämt ändå. De väldigt få gånger jag träffar vänner är det annorlunda, men allt som oftast kvittrar jag genom dagarna på gott och på ont. Folk verkar inte tycka illa vara, och givetvis kan jag vara nyanserad när situationen kräver.
Skulle inte klämma ur mig någonting i stil med @Willes exempel, men jag har inte svårt att föreställa mig en människa som blivit bekväm i den 'rollen' heller.
 
Äntligen trött. Jag borde egentligen gå ut och vattna i trädgården men jag tror tamesjutton att det får vänta till morgondagen. Med lite tur regnar det ju inatt! :D
 
Somnade på soffan. Vaknade och skulle gå och lägga mig. Jag sover fortfarande på verandan. Där är det i nuläget 13 härliga grader. Mysigt att klä av sig och krypa ner mellan lakanen 🥶.

Undrar om inte sommaren är slut och det är dags att flytta in igen. Vill inte att det ska vara så.

Men börjar få upp lite temp nu så ska väl försöka sova.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 080
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp