Oj hur lagar du mat nu då?
Blir fint när det är klart men jobbigt under tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj hur lagar du mat nu då?
Helrenovering de lux!
Så SÖT....
Bananer i pyjamasSå SÖT....Sovandes med en....banan....
?
Bananer i pyjamas
Vilken gräslig jingel det var till det programmet vill jag minnas
Kanske därför jag aldrig glömmer det![]()
Bananer i pyjamas de kommer två och tvåBananer i pyjamas
Vilken gräslig jingel det var till det programmet vill jag minnas
Kanske därför jag aldrig glömmer det![]()
Bananer i pyjamas de kommer två och två
Bananer i pyjamas![]()
Min gammeltant fick fång 2 gånger. Sista gången var på hösten i hennes vinterhage. Var aldrig överviktig uran slank. Engelsk fullblod i ponnyformat.Vi hade ponnyer på 80/90-talet. De BORDE fått fång. Båda gick på dygnet-runt-bete. Den ena blev alltid smällfet på sommaren. Men ALDRIG några fångproblem. Det är hur konstigt som helst. Nu tål inte mina att ens tugga den minsta mängd gräs, tydligen.....![]()
Jag känner i och för sig att det nog är en liknande personlighet jag projicerar när jag först träffar folkJag förstod det. Och jag håller med, ett gäng svordomar vore rimligare i den situationen. Jag vet inte riktigt hur seriös hon var när hon var så klämkäck, men kontentan var att det är så man är positiv och inte negativ. Typ så.
Hmm… Det där låter faktiskt lite jobbigt i längden. Själv är jag hela väderleksrapporten och mår jag inte bra brukar jag säga det om någon undrar.Jag känner i och för sig att det nog är en liknande personlighet jag projicerar när jag först träffar folk(vilket oftast är genom jobbet, där är jag personlighetstyp-solstråle.) även om jag inte skulle uttrycka mig på liknande sätt om andra. Det kanske är hennes "skal" så att säga, man vet aldrig. Många människor är ju uppvuxna med att man verkligen aldrig pratar om "smutstvätten" eller det dåliga måendet.