Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska äta frukost :)

Dottern kom hem igår men efter att ha packat upp försvann hon iväg till en kompis. Hon fick instruktioner om att vara hemma senast 20 och lägga sig senast 22. Jag sov ju gott men vaknade vid 20.42 för att gå på toaletten och åtminstone då var unga fröken hemma :p
Hon sa att hon skulle sätta klockan på 7 för att hinna äta frukost och ta det lugnt innan vi ska till stallet vid 8-tiden.
 
Rätt drygt när man varit vaken sedan halv fem 😴 Funderar på att sova en stund och sedan åka till stallet.
Måste mockas ur efter igår så ska grabbarna byta hagar. Fylla vatten till mamma mu måste också göras 😅

Efter lunch får jag äntligen snosa föl igen 😍 Förstår inte hur vi ens ska kunna tänka tanken på att sälja henne om de blir aktuellt 🤨
 
Men alltså vad är det för mensvärk jag har börjat få nu igen :arghh: Tror detta är det värsta någonsin, jag stapplade till jobbet och höll på att kräkas när jag kom fram. Hoppas verkligen det lugnar sig snart.
Dricker te och plågas, har lite svårt för att faktiskt utföra något arbete med den här smärtan.

Det positiva är väl att jag får gå fraån jobbet klockan 14 redan, för att ta corona sprutan :)
 
Vi är klara i stallet och ska köra hem. Barnet ska bara sopa klart :)

IMG_20210730_090502.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 080
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp