R
Raderad medlem 132722
Trampade barfota på en snigel i natt. Undrar vem som blev mest kränkt, snigeln eller jag? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket söt häst
Vad gjorde du barfota i snigellandTrampade barfota på en snigel i natt. Undrar vem som blev mest kränkt, snigeln eller jag?![]()
Vad gjorde du barfota i snigelland
Snigelslem är väl visst bra för huden![]()
Mycket söt häst! Härlig färg!
Den rätta frågan är vad snigeln gjorde i mitt kök?Och vill jag verkligen veta mer om det där med snigelslem och hud?
![]()
Var den i ditt kökDen rätta frågan är vad snigeln gjorde i mitt kök?Och vill jag verkligen veta mer om det där med snigelslem och hud?
![]()
Du får prova
![]()
Hela 96,3% snigelslem![]()
Var den i ditt kök
Så oförskämt av den![]()
Jag som har haft ihjäl 6978 spanska skogssniglar i år och inte alls kokat hudkräm av en enda av dem.![]()
Du får prova
![]()
Hela 96,3% snigelslem
Edit: Jag har testat den där, jag fick ett prov när jag handlade annat. Det känns lite märkligt kan jag säga...
Det är så sniglarna fungerar. Erövring. Invasion. No mercy. Köket är nu per definition Snigelland.
"All your kitchen are belong to us"?![]()
![]()
Fick googla, sen kunde jag senfärdigt reagera.![]()
Så gosigt! Detta är alltså Börje -LisaVår nya kompis kom tillbaka, idag i dagsljus. Det är ju snällt eftersom jag och katten är de enda som är vakna vid 5-tiden
Jag vet inte om det är en hon eller han men jag tar gärna emot namnförslag
Visa bifogad fil 74446
Engrishen i det där spelet är verkligen episk. Jag fnissar fortfarande när jag ser memen![]()
Så många frågor! Ännu fler när den var cruelty freeDu får prova
![]()
Hela 96,3% snigelslem
Edit: Jag har testat den där, jag fick ett prov när jag handlade annat. Det känns lite märkligt kan jag säga...
Spelade du spelet när det begav sig?
Spelar det någon roll vilka sniglar man använder eller är det slem som slem?Du får prova
![]()
Hela 96,3% snigelslem