Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag åkte hemifrån vid 06:30, då var typ allt kvar i vardagsrummet, soffa, tv, löpband osv.

Kl 0950

0575551B-211E-4A6D-B84E-E9E4189062CC.webp


Det är golvet som är under, det var svart det som låg i morse 😅

Nu väntar jag mina 15 minuter efter vaccination nr 2.
 
Är väl hästen som blir det svåra, men skulle jag flytta skulle det lösa sig med honom. Kommer inte flytta utan honom iaf, han är det bästa jag har. ❤
Ska du så kanske du ska passa på innan han blir för gammal för det ska vara schysst att transportera så långt så tveka inte för länge nu ;) :). Dvs. Gör slag i saken så snart du kan så du får må som allra bäst :heart.
 
Har varit i stallet på fm med besök av gamla stallkompisar som bytte stall för över 1 år sedan. Hade lovat att dottern (barn) skulle få rida och min häst mindes hennes henne :heart och vart troligen förvånad över att barnet hon hjälpt komma tillbaka till självförtroende igen då; knappt vågade rida ut, trava väldigt samlat och absolut inte galoppera skrittade en stund på ridbanan först för att "hitta knapparna" lite, sen en halvtimmes skrittur ute där hon njöt av att rida själv med oss andra som promenadsällskap och sen avslutade hon på ridbanan med en del trav och bra tempo verkligen, samt lite galopp hur tryggt som helst! Jättekul att se :heart. Idag var det äntligen humant väder så var skönt att hästen kunde bli riden en timme, för det var ju litet tag sen igen pga eländeshettan. :). Handlade lite smått i närbutiken på vägen hem; så god tutti frutti- isglassen var som jag testade :). Sen blev det sen lunch och kaffe, nu ska jag göra lite nytta igen *röra på mig var det*.
 
Hade lätt dag på jobbet och slutade löjligt tidigt. Har därför hunnit vila massor, sovit lite och vips fick jag för mig att städa lite. Minns knappt när senast jag städade (att plocka undan efter sig, typ disk och så, räknar jag inte som städning). Blev klar förbättring här inne och om någon timme är det dags att gå ner i tvättstugan också. Har nu pizza och funderar på att göra något roligare än just städning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 076
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp