Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du lösa det med hästen på något bra sätt så varför inte?!? Klart du ska bo där du mår som bästBadat i havet för första gången i Sverige på typ tio år idag. Så skönt att svalka sig i värmen.
Även insett att jag mår bättre här uppe än hemma, kanske ska jag flytta upp ändå?
Ja det klarnade upp så fint men nu drar det in nya molnTända-släcka-tända-släcka....vilket väder......![]()
![]()
Här fick vi precis världens störtskur med tillhörande stormvindar. För stunden har det lugnat ner sig igen, men det regnar fortfarande lite lätt. SMHI och klart.se visar helt skilda prognoser för idag och imorgon..... Just nu, enligt SMHI, regnar det inte alls här....Ja det klarnade upp så fint men nu drar det in nya moln![]()
Är väl hästen som blir det svåra, men skulle jag flytta skulle det lösa sig med honom. Kommer inte flytta utan honom iaf, han är det bästa jag har. ❤Kan du lösa det med hästen på något bra sätt så varför inte?!? Klart du ska bo där du mår som bäst.
Samma här och kläder på,kläder av,nu har jag bestämt mig för att stanna inne o tapetsera på ovanvåningen.Tända-släcka-tända-släcka....vilket väder......![]()
![]()
Ska du så kanske du ska passa på innan han blir för gammal för det ska vara schysst att transportera så långt så tveka inte för länge nuÄr väl hästen som blir det svåra, men skulle jag flytta skulle det lösa sig med honom. Kommer inte flytta utan honom iaf, han är det bästa jag har. ❤