Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började sent igår att fråga runt lite för att kolla möjligheterna att ordna en liten fotoresa som jag drömt om länge, som jag först tänkt på som omöjlig, sedan dök det upp en pandemi och lite sådant. Den innehåller såklart hundar och kräver därför lite samordning med olika människor osv. Hade nu när jag vaknat fått några svar om att det inte borde vara speciellt svårt att få till det jag vill och tips på hur det kan göras osv. Vore helt fantastiskt om det gick att ordna :D Blev sååå glad åt att det kanske inte är så avlägset ändå. Blev otroligt pepp nu!
 
Uppe med tuppen..... :) Bandaget jag lade på hästen igår sitter kvar. Jag var faktiskt rädd att det skulle ligga i en hög i boxen :nailbiting: . Bandagera är inget jag gör i vanliga fall, så vanan finns inte hos mig. Två gånger till ska jag lägga om bandaget, innan hon slipper det om 9 dagar (totalt 17 dagar med bandage)... :)
 
Haha, ok då ;) I fredags somnade jag typ 21:30, vaknade igår vid kanske 6-tiden, matade och rastade hundar, sov lite till, åt själv frukost, sov igen, vaknade men satt och slappade i soffan... Först vid kl 11 hade jag energi nog att gå och handla lite mat :grin:

Jag kan inte somna om på morgonen, då ligger jag bara och vrider mig. Är värsta morgonmänniskan! Får som mest gjort innan klockan 12 :D
 
Jag kan inte somna om på morgonen, då ligger jag bara och vrider mig. Är värsta morgonmänniskan! Får som mest gjort innan klockan 12 :D
Det låter väldigt skönt! Så är jag också när jag väl är i form och har sovit bra osv, typ på semestrar. Tycker dessutom att det är skönt att få hundpromenaden avklarad direkt på morgonen när det är så lite folk som möjligt ute, och så behöver man inte tänka på det senare under dagen.
 
Letade i min jobbväska efter huvudvärkstabletter. Hittade denna. Funderar på hur länge den legat där 🤔
20211002_055307.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 448
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp