Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min mammas moster lämnade aldrig hemmet utan hela och rena underkläder, för man visste ju aldrig när man t.ex. kunde råka ut för en bilolycka och hamna på sjukhus. Till historien hör att hennes man körde som en biltjuv, så det var kanske inte helt orealistiskt att det skulle kunnat ha hända.....
Sorgligt!När jag var inlagd på psyket 2012, fick de in en dement tant.
Hon fick mest sitta i soffan i stora rummet. Verkar som de hade glömt att sätta på/byta blöjor på henne, för det stank om henne.
Och inte blev det bättre av att hon rotade i sina byxor...
Och sedan klämde på och åt av apelsinerna i en skål på bordet...
Sambon kom hem efter en v i DK och konstaterade efter 1 h att ”Köra 90 mil och behandla 30 ekipage på 2 dagar var betydligt mer vilsamt än 1 h med valparna”.Valparna, förutom den lilla kråkan har flyttat, jag har bastat och nu tänker jag göra absolut ingenting förutom att njuta av lugnet
Hur mäktigt har det inte varit med hans entréer, talen och sången, där på torget.Republiken Jämtlands president har gått bort
SOV, det är tidigt på morgonen fortfarandeStartat en tvättmaskin och diskmaskinen går. Druckit kaffe och ätit frukost. Vattnat blommorna.
Vad ska jag hitta på nu då?