Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker nog det fashionabla sjukhuset verkar svårare att få ner i handväskan.Just råbiffen tycker jag verkar liiiiite besvärlig att kånka med sig.....
Det går ju att flytta tillbaka söderut om det inte blir rätt Förstår känslan dock, jag hade en liknande, men utan längtan att flytta tillbaka till uppväxtstaden, efter gymnasiet. Hade varken jobb el bostad då så blev så illa tvungen att flytta in hos föräldrarna. Kändes hemskt att åka från min älskade kust till inlandet då.Sant!
Känns bara så tungt att lämna livet här, även om jag gärna vill hemåt igen.
Jag har DUNSTAT! Kände att jag inte orkade en till natt i dårhuset utan tog en taxi hem nu.
Fått en akutremiss för vidare utredning på måndag.
Tänkte hyra ut min lägenhet i andra hand ett år om jag flyttar, då kan jag flytta tillbaka om jag känner för det.Det går ju att flytta tillbaka söderut om det inte blir rätt Förstår känslan dock, jag hade en liknande, men utan längtan att flytta tillbaka till uppväxtstaden, efter gymnasiet. Hade varken jobb el bostad då så blev så illa tvungen att flytta in hos föräldrarna. Kändes hemskt att åka från min älskade kust till inlandet då.
Tänkte hyra ut min lägenhet i andra hand ett år om jag flyttar, då kan jag flytta tillbaka om jag känner för det.
Jag längtar efter att ha närmare till familjen och känner att det vore skönt att starta på ny kula liksom. Men samtidigt trivs jag med vänner och sånt här nere.
Låter som en bra idé, 1 år går ju fort Vännerna får komma och hälsa påTänkte hyra ut min lägenhet i andra hand ett år om jag flyttar, då kan jag flytta tillbaka om jag känner för det.
Jag längtar efter att ha närmare till familjen och känner att det vore skönt att starta på ny kula liksom. Men samtidigt trivs jag med vänner och sånt här nere.
Tack!Jag har flyttat sa oerhort manga ganger i mitt liv. Ofta riktigt langt till nya lander eller stater innom USA. Det finns ocksa sa oerhort manga "opportunities" att komma ny till ett nytt stalle, med nya manniskor och helt enkelt nya mojligheter. Varje gang man gar igenom processen lar man sig ocksa mycket ... inte minst om sig sjalv.
Ga pa interviewen och forsok se possitivt pa vad det jobbet kan tillfora dig. Good Luck!
Sundsvall! Tack!Låter som en bra idé, 1 år går ju fort Vännerna får komma och hälsa på
Om det blir en flytt och du hamnar vid kusten så är du välkommen svänga förbi
Det är Sundsvall jag bor i ocksåSundsvall! Tack!
Tack!
Jag har också flyttat runt endel, fast bara inom landet. Jag gillar att komma till nya platser, men denna är inte ny så blir som att jag tar många steg bakåt.
Men ja, får se om jag ens kommer till intervju.
Kul! Då får vi ha en minibuketräff isf.Det är Sundsvall jag bor i också
Sant! Tack för klokheten. ❤Fast du ar i ett nytt skede i ditt liv ... ett nytt skede dar man brukar reagera annorlunda an som ung vuxen som just stiger ut i varlden. Lycka till!
DefinitivtKul! Då får vi ha en minibuketräff isf.
Och du tvekar?
Har gått bananas och organiserar hemma. Vet fortfarande var vår dotters saker ska få plats Men, har kommit en liten bit idag och får fortsätta under hösten!
Visa bifogad fil 77632
Det låter såklart gött, men vad är just historiskt?Tittade in på Out of Office på Berns. Alltså, ståpälsen när de släppte confetti med en smäll, drog igång rökmaskin, isfacklor och laser till publikens jubel samtidigt som basen bullrar på. Tjejerna köpte en hel flaska bubbel och släpar runt på. Vilken historisk dag
Men, här kan inte ett preggo hänga. Så nu är jag på väg hem till hund, pizza och TV. Är glad att jag i alla fall fick se det!
Det låter såklart gött, men vad är just historiskt?