Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hämtat fisk ×2
En ny kamphane bla
 

Bifogade filer

  • received_1341007749661828.jpeg
    received_1341007749661828.jpeg
    42,9 KB · Visningar: 10
Sant! 🙂
Känns bara så tungt att lämna livet här, även om jag gärna vill hemåt igen.
Det går ju att flytta tillbaka söderut om det inte blir rätt 🙂 Förstår känslan dock, jag hade en liknande, men utan längtan att flytta tillbaka till uppväxtstaden, efter gymnasiet. Hade varken jobb el bostad då så blev så illa tvungen att flytta in hos föräldrarna. Kändes hemskt att åka från min älskade kust till inlandet då.
 
Det går ju att flytta tillbaka söderut om det inte blir rätt 🙂 Förstår känslan dock, jag hade en liknande, men utan längtan att flytta tillbaka till uppväxtstaden, efter gymnasiet. Hade varken jobb el bostad då så blev så illa tvungen att flytta in hos föräldrarna. Kändes hemskt att åka från min älskade kust till inlandet då.
Tänkte hyra ut min lägenhet i andra hand ett år om jag flyttar, då kan jag flytta tillbaka om jag känner för det.
Jag längtar efter att ha närmare till familjen och känner att det vore skönt att starta på ny kula liksom. Men samtidigt trivs jag med vänner och sånt här nere.
 
Jaaa vad ska jag säga 😆. Tur jag har en schysst häst som väntade medan jag inne i skogen plocka av mig behån...Ny bygel typ push-up under säkerhetsvästen som jag tycker sitter åt redan lite på gränsen hårt (ökat i vikt ju sen jag köpte den) och upplevde att fan det här går ju inte, typ. Så skalade av den 😂😂 och kunde andas igen, nevars kunde jag innan med men ja. Vilken syn det måste ha varit 😂😂
 
Tänkte hyra ut min lägenhet i andra hand ett år om jag flyttar, då kan jag flytta tillbaka om jag känner för det.
Jag längtar efter att ha närmare till familjen och känner att det vore skönt att starta på ny kula liksom. Men samtidigt trivs jag med vänner och sånt här nere.

Jag har flyttat sa oerhort manga ganger i mitt liv. Ofta riktigt langt till nya lander eller stater innom USA. Det finns ocksa sa oerhort manga "opportunities" att komma ny till ett nytt stalle, med nya manniskor och helt enkelt nya mojligheter. Varje gang man gar igenom processen lar man sig ocksa mycket ... inte minst om sig sjalv.
Ga pa interviewen och forsok se possitivt pa vad det jobbet kan tillfora dig. Good Luck! ❤️
 
Tänkte hyra ut min lägenhet i andra hand ett år om jag flyttar, då kan jag flytta tillbaka om jag känner för det.
Jag längtar efter att ha närmare till familjen och känner att det vore skönt att starta på ny kula liksom. Men samtidigt trivs jag med vänner och sånt här nere.
Låter som en bra idé, 1 år går ju fort :) Vännerna får komma och hälsa på 😊

Om det blir en flytt och du hamnar vid kusten så är du välkommen svänga förbi :laugh:
 
Jag har flyttat sa oerhort manga ganger i mitt liv. Ofta riktigt langt till nya lander eller stater innom USA. Det finns ocksa sa oerhort manga "opportunities" att komma ny till ett nytt stalle, med nya manniskor och helt enkelt nya mojligheter. Varje gang man gar igenom processen lar man sig ocksa mycket ... inte minst om sig sjalv.
Ga pa interviewen och forsok se possitivt pa vad det jobbet kan tillfora dig. Good Luck! ❤️
Tack!
Jag har också flyttat runt endel, fast bara inom landet. Jag gillar att komma till nya platser, men denna är inte ny så blir som att jag tar många steg bakåt.
Men ja, får se om jag ens kommer till intervju. 😅
 
Tack!
Jag har också flyttat runt endel, fast bara inom landet. Jag gillar att komma till nya platser, men denna är inte ny så blir som att jag tar många steg bakåt.
Men ja, får se om jag ens kommer till intervju. 😅

Fast du ar i ett nytt skede i ditt liv ... ett nytt skede dar man brukar reagera annorlunda an som ung vuxen som just stiger ut i varlden. :heart Lycka till!
 
Tittade in på Out of Office på Berns. Alltså, ståpälsen när de släppte confetti med en smäll, drog igång rökmaskin, isfacklor och laser till publikens jubel samtidigt som basen bullrar på. Tjejerna köpte en hel flaska bubbel och släpar runt på. Vilken historisk dag :heart

Men, här kan inte ett preggo hänga. Så nu är jag på väg hem till hund, pizza och TV. Är glad att jag i alla fall fick se det!
Det låter såklart gött, men vad är just historiskt? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 448
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp