Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och maken är barnlösa sen igår och har ätit frukost framför tvn och kollat på en dokumentärserie vi började på igår. Alltså när hände det sist? 😅

Ösregnar och blåser ute men jag ska stålsätta mig och ta en ridtur med shettisen som handhäst och hunden springandes bredvid och efter det ta promenaden med konvalescenshästen så är allt gjort när jag ändå är ute och blir blöt.
 
F5969B44-DB90-48B7-B524-FFA7433CDBF7.jpeg
 
Den snälla sköterskan: ”Är det ngt du behöver”?

Tänkte: *en ny kropp, en outfit från Gucci, nytt rumssällskap, en råbiff, några glas bättre Bordeaux, en kur retinol och en riktigt bra concealer*

Sa: nej tack det bra 😆
 
Får man vuxenpoäng när man har en mardröm om att man beställt en ny tvättmaskin med bortmontering av den gamla och installation av den nya, bara för att i efterhand läsa på hemsidan att bortmontering och installation inte kan utföras om tvättmaskinen är inbyggd och samtidigt inse att jag glömt kolla det (??). När jag undersöker ser jag ju att shit! Det är den! Jag kommer aldrig att få en ny tvättmaskin! 😱😱😭 Vaknade i kallsvett i morse. :laugh:
(min tvättmaskin är inte inbyggd. Jag kommer att kunna få en ny installerad av leverantören. )
 
Får idag hjälp av min mamma här med diverse grejer. Jag ringer henne från verkstan om hon kan ta med ut en skruvlåda jag glömde i köket.
Ringer upp henne och bara:
” kan du ta med skruvarna och sen är det nåt här jag inte vet vad det är ens nån plastgrej vad tror du?”
Sen hörs nån helt annan röst på något annat språk och jag bara wtf 😳

Visar sig att jag har två (2!!) nummer sparade och båda går till mamma. Varav det ena numret verkar gå till någon helt annan :crazy:

Ja ja skruvarna på plats iaf :D
 
Jag är SÅ lättlurad...... :D Började med att betala halva priset för DN, inklusive arkivet (där man kan söka på äldre utgåvor). Efter 3 månader kostar det sedan 249 kr/månad (ord. pris), men nu kände jag att det var dags att avsluta och göra sig av med den kostnaden. Vad tror ni händer när jag tänker avsluta??? Jo, erbjudande om 3 månader till halva priset - dvs 125 kr. Tog jag erbjudandet?? Japp.... :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 449
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp