Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Nej men vill inte chocka folk med min fulhet 😆 Nu Ă€r dock största störningsmomentet att en person i salen inte satt sin telefon pĂ„ ljudlös. Hen har Ă€ven knappljud pĂ„ đŸ€­đŸ€­

1. Du Àr inte ful, smink eller ej :heart
2. OMG! đŸ˜± De som har knappljud pĂ„ borde tvingas lyssna pĂ„ elĂ€ndet med 10x volym dygnet runt! :mad:

Edit: Mitt pucko till fd chef hade alla Windowsljud pÄslagna... jag anvÀnde alltid rejÀla hörlurar nÀr vi satt pÄ samma kontor :grin:
 
1. Du Àr inte ful, smink eller ej :heart
2. OMG! đŸ˜± De som har knappljud pĂ„ borde tvingas lyssna pĂ„ elĂ€ndet med 10x volym dygnet runt! :mad:

Edit: Mitt pucko till fd chef hade alla Windowsljud pÄslagna... jag anvÀnde alltid rejÀla hörlurar nÀr vi satt pÄ samma kontor :grin:

:heart

Nu slog hen pÄ ficklampan pÄ mobilen???
TÀnker att hen kanske Àr dement sÄ chillar ett tag
.
Hade varit najs med hörlurar eller sÄ slÄr jag bara pÄ typ lite renÀssans-flöjt-dancemusic som hÀmd mot idioten med knappljudet
 
Åh nej. Hamnat i rena rama Gökboet.
En: â€Ă€r du min farmor”? En annan ropade. Den andra. ”Vad ÀÀÀÀÀÀr deeeeeeeet”?!
Den första: ”HjÀÀÀÀÀÀÀlp”. Den andra: ”hĂ„ll kĂ€ften idiot”.
Sen började bÀgge prata med sig sjÀlv?
đŸ€­đŸ€­đŸ€­
 
Åh nej. Hamnat i rena rama Gökboet.
En: â€Ă€r du min farmor”? En annan ropade. Den andra. ”Vad ÀÀÀÀÀÀr deeeeeeeet”?!
Den första: ”HjÀÀÀÀÀÀÀlp”. Den andra: ”hĂ„ll kĂ€ften idiot”.
Sen började bÀgge prata med sig sjÀlv?
đŸ€­đŸ€­đŸ€­

Har de tvingat pÄ dig de otroligt (not) vÀlsittande sjukhusklÀderna?
 
Har de tvingat pÄ dig de otroligt (not) vÀlsittande sjukhusklÀderna?

Oh ja! Tröjan Ă€r tight och byxorna Ă€r typ gigantiska. Och dĂ„ Ă€r jag knappast liten nedtill 😅😅 Hoppade över halk-sockorna dock 😆

F9CC04C3-D5F2-4161-98D5-991FA10A6E5E.webp
 
Syrran fyllde 50 nyligen och vi ska fira hos henne pÄ söndag sÄ jag gick runt och runt i flera affÀrer för att hitta nÄgot att ge henne. Slutade med att jag köpte en lite fin pÄse, tre stora(!) garn och tvÄ nagellack med neonfÀrger. Kanske inte sÄ anmÀrkningsvÀrt med tanke pÄ den större siffran men de Àr iallafall köpta med henne i tankarna sÄ att de förhoppningsvis Àr nÄgot som hon uppskattar :heart

Kom dock pÄ nu att jag glömt födelsedagskort! :banghead::grin:
Gjorde istĂ€llet ett eget kort med hjĂ€lp av canva och skrev ut det, det blev bra det ocksĂ„! 😃
I can't believe you're 50!.webp

TĂ€nkte först att det nĂ€stan kĂ€ndes lite snĂ„lt att inte köpa ett kort, men Ă„ andra sidan sĂ„ Ă€r detta mera personligt anpassat efter henne - sĂ„ jag tror att detta uppvĂ€ger det đŸ€”
 
Hade nĂ„n form av extrem frossa. Hackade tĂ€nder och hade mig. De tog massa blodprover, mitt blod ville inte rinna till. Kanske har blodet frusit till is đŸ„¶
En av snurr-tanterna snarkar nöjt. Den andra pratar och stÄnkar. En ung tjej (?) ligger och grÄter. Tycker synd om henne men kan inte traska upp och börja kolla lÀget riktigt. Kanske sover hon men grÄter i sömnen typ.
 
Hade nĂ„n form av extrem frossa. Hackade tĂ€nder och hade mig. De tog massa blodprover, mitt blod ville inte rinna till. Kanske har blodet frusit till is đŸ„¶
En av snurr-tanterna snarkar nöjt. Den andra pratar och stÄnkar. En ung tjej (?) ligger och grÄter. Tycker synd om henne men kan inte traska upp och börja kolla lÀget riktigt. Kanske sover hon men grÄter i sömnen typ.

Be om en filt fran varmeskapet. Det gjorde jag alltid om jag (eller ett barn) lag pa sjukhus nar vi bodde i Sverige. Har fragar de om man vill ha en varm filt, och det ar val klart man vill.🙄

Hoppas du mar battre snart ❀ det ar inte kul att ligga pa sjukhus.🙁
 
Nehej dags att ta tag i dagen. Jackor syr inte sig sjÀlva, speciellt inte nÀr de har tusen fickor. Har visserligen nÀstan tvÄ mÄnader pÄ mig att bli klar, men vore ju kul att faktiskt bli klar ocksÄ. SÄ jag kan ta mig an nya projekt (efter den hÀr jackan blir det nÄgot enkelt utan krusiduller, som en t-shirt eller nÄt).
 
Gjorde istĂ€llet ett eget kort med hjĂ€lp av canva och skrev ut det, det blev bra det ocksĂ„! 😃
Visa bifogad fil 77606
TĂ€nkte först att det nĂ€stan kĂ€ndes lite snĂ„lt att inte köpa ett kort, men Ă„ andra sidan sĂ„ Ă€r detta mera personligt anpassat efter henne - sĂ„ jag tror att detta uppvĂ€ger det đŸ€”
MYCKET finare :) ! Köpta kort Ă€r faktiskt LÖJLIGT dyra dessutom!
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tĂ€nkte ge mig sjĂ€lv en utmaning. FĂ„r se om jag tĂ€nker anta den
 😉 Jag tĂ€nkte att jag skulle skapa ett utrymme dĂ€r jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag Ă€r lite rĂ„dvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat pĂ„ massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
KatthÀlsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. MÀrkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·
Kropp & SjÀl Jag har lite problem nÀr jag ska sova, med vÀrk kring höften typ. Jag ligger pÄ ena sidan och dÄ gör det inte ont, kan kÀnnas lite nÀr...
2
Svar
33
· Visningar
2 449
Senast: Badger
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp