Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade nån form av extrem frossa. Hackade tänder och hade mig. De tog massa blodprover, mitt blod ville inte rinna till. Kanske har blodet frusit till is 🥶
En av snurr-tanterna snarkar nöjt. Den andra pratar och stånkar. En ung tjej (?) ligger och gråter. Tycker synd om henne men kan inte traska upp och börja kolla läget riktigt. Kanske sover hon men gråter i sömnen typ.
❤ krya på dig nu.
 
Hade nån form av extrem frossa. Hackade tänder och hade mig. De tog massa blodprover, mitt blod ville inte rinna till. Kanske har blodet frusit till is 🥶
En av snurr-tanterna snarkar nöjt. Den andra pratar och stånkar. En ung tjej (?) ligger och gråter. Tycker synd om henne men kan inte traska upp och börja kolla läget riktigt. Kanske sover hon men gråter i sömnen typ.
Usch, då :( . Hoppas att de snart hittar vad som felas och att du får komma hem :up: !
 
Be om en filt fran varmeskapet. Det gjorde jag alltid om jag (eller ett barn) lag pa sjukhus nar vi bodde i Sverige. Har fragar de om man vill ha en varm filt, och det ar val klart man vill.🙄

Hoppas du mar battre snart ❤️ det ar inte kul att ligga pa sjukhus.🙁

Jag har flera filtar :)
De trodde nu att det kunde bero på blodtrycket. Kombinerar tydligen blodtryck 90/80 med hög puls. Dock hade jag ingen feber nu iallafall :)

Vaknade upp ur min dvala nu vid 08 av att en tant vrålade ”JAG HITTAR INTE MITT ICA-KORT”.

Hoppas på att slippa en natt till här 😂
 
Jag har flera filtar :)
De trodde nu att det kunde bero på blodtrycket. Kombinerar tydligen blodtryck 90/80 med hög puls. Dock hade jag ingen feber nu iallafall :)

Vaknade upp ur min dvala nu vid 08 av att en tant vrålade ”JAG HITTAR INTE MITT ICA-KORT”.

på att slippa en natt till här 😂
De är roliga, De där tanterna. Det var vid ett tillfälle en virrig tant som gick in i "mitt" rum på sjukhuset och rotade bland mina prylar i hopp om att hitta nåt som var hennes. Mitt i natten.
 
De är roliga, De där tanterna. Det var vid ett tillfälle en virrig tant som gick in i "mitt" rum på sjukhuset och rotade bland mina prylar i hopp om att hitta nåt som var hennes. Mitt i natten.

Alltid spännande med sjukhus. Nu när jag låg inne pga vätska i lungorna så fick de in en dement äldre herre som lät som ett spöke som ooooooade….en hel natt.
 
Oh ja! Tröjan är tight och byxorna är typ gigantiska. Och då är jag knappast liten nedtill 😅😅 Hoppade över halk-sockorna dock 😆

Visa bifogad fil 77605
Be att få byta storlek, iaf på min klinik så har vi många storlekar och praktiskt taget alla finns alltid på avdelningen. Inga problem ha olika storlekar på tröja o byxor :) Bra du stannade! Krya på dig :heart

Kikar på kort på min nyfödda dotter :love:Hon ligger nämligen på neonatalen och jag på BB pga att vi båda har olika behov för att må bra. Är så skumt att säga och skriva min dotter efter 3 pojkar.
Grattis! Hoppas ni snart får vara med varandra :heart
 
Dricker kaffe o bävar inför byaloppisen som för alla andra började kl 10, jag har satt 11 på min skylt.

Och solen lyser inte ens fast jag gått upp tidigt o ska göra något jag inte ens gillar, men jag gillar att bli av med sakerna och blir det en slant kan jag köpa något jag vill ha istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 449
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp