Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men människa! BUDA!
. NU EN MÅNAD SENARE ÄR DET TILL SALU? LÄGG AV! Och vi ska inte ens flytta än
Det ar MENINGEN ...
Sådär gör Lillkatten också när hon tycker jag slänger prasselbollen för kort bitJust nu ...
Tate har en leksak, en bollaktig sak, i munnen som han lagger i mitt kna. Leksaken rullar ner pa golvet och studsar ivag. Tate hamtar den och tuggar hart pa leksaken medan han springer ut ur rummet, genom en lang hall, genom matrummet, gor en liten cirkel i koket och springer tillbaka i snabb trav till mig ... for att lagga leksaken i mitt kna ...
Jag sitter typ i samma sits. Jag är både för lat och trött för några större mankemang idag. Och kan liksom inte bestämma mig för vad jag vill äta. Så jag har suttit här en halvtimme utan att ha kommit ur filten i soffan. Det mesta är dessutom i kyl och frys i lillhuset. Jag har kjol och top och fryser..Hemma efter stallet och nu ska jag duscha. Därefter tänkte jag äta kvällsmat. Måste bara bestämma mig för om jag vill ha Fetaostbakad lax med gräslökskräm och potatis eller spaghetti med köttfärssås.
Dottern tar den sista Wallenbergaren så den behöver jag inte fundera på
Ska du gå till jobbet sjuk?!Ska masa mig ut till golfbanan med våfflan så att hon får göra sig av med lite spring i benen med minsta möjliga ansträngning från matte - sedan ska jag koka hummersoppa med räkor i! (fusksoppa på burk som jag bara tänker pimpa lite. ) Det känns som en bra dag för soppa. Sedan paracetamol och isäng, det ska som vanligt vara en hellish dag på jobbet imorgon.